دنیای فناوری و شبکه

۲۹ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

ماژول فیبر نوری سیسکو مدل DS-SFP-FC8G-LW

ماژول فیبر نوری سیسکو DS-SFP-FC8G-LW

ماژول فیبر نوری سیسکو DS-SFP-FC8G-LW اتصال کانال فیبر را برای پورت های 2/4/8 گیگابیت بر ثانیه بر روی پلتفرم MDS 9000 Family فراهم می کند.

 سه مدل موجود است :

  • ماژول فیبرنوری +Fibre Channel Shortwave SFP (شماره قطعه : DS-SFP-FC8G-SW)
  • ماژول فیبر نوری +Fibre Channel Longwave SFP ( شماره قطعه : DS-SFP-FC8G-LW)
  • ماژول فیبر نوری + Fibre Channel Extended Reach SFP (شماره قطعه : DS-SFP FC8G-ER)

هر کدام از این ماژول ها اتصال کانال فیبری 2/4/8 گیگابیت بر ثانیه با قابلیت سنجش خودکار ارائه می دهد.

 

منبع : خرید ماژول فیبر نوری سیسکو مدل DS-SFP-FC8G-LW

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهشید افخمی

ماژول فیبر نوری سیسکو مدل SFP-10G-SR-S

ماژول فیبر نوری سیسکو SFP-10G-SR-S

ماژول فیبر نوری سیسکو SFP-10G-SR-S از طول لینک 26 متر بر روی FDDI (Fiber Distributed Data Interface) و (MMF (grade Multimode Fiber پشتیبانی می کند. با استفاده از 2000MHz*km MMF (OM3)، امکان پشتیبانی از طول لینک حداکثر تا 300 متر امکان پذیر می باشد. با استفاده از 4700MHz* km MMF (OM4)، امکان پشتیبانی از طول لینک حداکثر تا 400 متر نیز امکان پذیر می باشد.

 

منبع : خرید ماژول فیبر نوری سیسکو مدل SFP-10G-SR-S

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهشید افخمی

ماژول فیبر نوری سیسکو QSFP-40G-SR-BD

ماژول فیبر نوری سیسکو QSFP-40G-SR-BD

مشخصات و اطلاعات ماژول فیبر نوری سیسکو QSFP-40G-SR-BD:

ماژول فیبر نوری سیسکو QSFP-40G-SR-BD از جمله ماژول های فیبر نوری کمپانی سیسکو به شمار می رود که مجهز به استاندارد IEEE 802.3ba می باشد. این ماژول فیبر نوری دارای طول موج 850 نانومتر، نرخ انتقال اطلاعات 40 گیگابیت بر ثانیه و از کابل های فیبر نوری MMF و از حداکثر فاصله 100 متر پشتیبانی می کند. همچین دارای کانکتور Dual LC است.

 

مشخصات فنی ماژول فیبر نوری سیسکو QSFP-40G-SR-BD:

  • ابعاد : 12*17*73 میلی متر
  • نرخ انتقال اطلاعات: 40 گیگابیت بر ثانیه
  • نوع ماژول: SFP
  • نوع تکنولوژی ارتباطی : Wired
  • طول موج : 850 نانومتر
  • حداکثر فاصله : 100 متر
  • نوع فیبر : MMF
  • نوع کانکتور : Dual LC
  • استاندارد : IEEE 802.3ba

منبع : 

خرید ماژول فیبر نوری سیسکو QSFP-40G-SR-BD

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهشید افخمی

ماژول فیبر نوری سیسکو مدل XFP-10G-LR-OC192SR

ماژول فیبر نوری سیسکو XFP-10G-LR-OC192SR

ماژول فیبر نوری سیسکو XFP-10G-LR-OC192SR یک ماژول با قابلیت Hot Swapable بوده که پورت های 10Gb متصل شده و مدارهای الکتریکی سیستم را به شبکه نوری متصل می نماید. این ماژول ها توسط کمپانی سیسکو تولید و با قیمت مقرون به صرفه ای در بازار تجهیزات شبکه به فروش می رسند.

این ماژول فیبر نوری 10GBASE-SR Ethernet XFP برای کابل های فیبر نوری سینگل مد با طول موج 1310 نانومتر در فاصله حداکثر 10km متر مناسب می باشد. این ماژول فیبر نوری با پارت نامبر مجهز به کانکتور LC است و از استاندارد IEEE 802.3ae برخوردار می باشد.

 

منبع : 

خرید ماژول فیبر نوری سیسکو مدل XFP-10G-LR-OC192SR

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهشید افخمی

سرور اچ پی مدل DL360 G9

سرور اچ پی مدل ProLiant DL360 Gen9
مشخصات و اطلاعات HPE ProLiant DL360 Gen9 Server:

سرور اچ پی DL360 Gen9 یک مرکزداده با امکانات زیادو عملکرد بالا می‌باشد که با اطمینان برای مجازی سازی، پایگاه داده و غیره استفاده می‌شود و در بازار تجهیزات شبکه به فروش می رسد. این سرور دارای یک شاسی 1U با دو پردازنده می‌باشد که ترکیبی از کارایی بالا، مصرف انرژی کم، افزایش زمان بقا و افزایش قدرت عملکرد را ارائه می دهد.

این سرور با استفاده از پردازنده‌های جدید E5-2600 v4 اینتل که سبب افزایش عملکرد 21 درصدی شده است امکان پشتیبانی از رم های نسل HPE DDR4 SmartMemory 2400 MHz تا 3TB را ایجاد نموده و این سبب بهبود 23/2 درصدی عملکرد شده است. شما می‌توانید سرور DL360 Gen9 را با سیستم عامل iLO) HPE Integrated Lights-Out) و HPE OneView در هر محیط IT از طریق ILO بیشتر وظایف مدیریت ضروری را انجام دهید و به راحتی نصب، به روز رسانی، نظارت و نگهداری کنید.

 

ویژگی های سرور اچ پی DL360 G9:

ـ با سرعت کسب و کار را هدایت کنید:

درمواقعی که کسب و کار  شما به حجم زیادی از داده‌های پرسرعت می‌پردازد شما نیاز به سروری دارید که بتوان با اطمینان از آن استفاده کرد و به عبارتی بتوان روی آن حساب کرد. شما می‌‎توانید تمامی امکانات ذکر شده و حتی بیشتر را در سری HP DL360 G9 از سرورها، که با دقت برای افزایش سرعت، ذخیره سازی که در زیرساخت های دیجیتال خود طراحی شده اند را مشاهده کنید.

این مدل همچنین به عنوان یک راه حل یک مرحله ای برای میزبانی دارایی‌های دیجیتال خود با عملکرد قوی و تغییر آسان طراحی شده اند. با ترکیب اجزای انتخابی، ساخت برتر و تعمیر و نگهداری آسان، HP DL360 Gen 9 می تواند سطح جدیدی از ارائه خدمات آنلاین شما را فراهم کنند.

ـ ارائه بالاترین سطح کارآیی:

امروزه بیشتر کسب و کارها بصورت آنلاین هستند و نیاز به یک سرور قوی برای اجرای داده ها می‌باشند که در این مدل از سرور با ارائه قدرت بیشتر در یک فضای مشابه به عنوان یک سرور رکمونت ساخته شده است. با استفاده از HP ProLiant DL360 G9 شما می‌توانید حداکثر تا 22 هسته به ازای هر پردازنده و یک طراحی ماژولار باور نکردنی به فضای شبکه‌ی کار خود اضافه کنید. این سرور با توجه به سرعت بالایی که برخوردار می باشد توانایی ارائه خدمات به  سخت ترین درخواست‌ها در شبکه را داراست. همچنین گزینه I/O به شما اجازه استفاده از سرور در مدت زمان طولانی را می دهد.

ـ حل مسائل مربوط به Peak شبکه:

در این سرور ها وسعت  و حجم کسب و کار مهم نیست زیرا با هر وسعتی که باشد با سرور HP ProLiant قادر به پاسخگویی به تقاضای حداکثری کاربران خود در شبکه  هستید تا کاربران بتوانند صرف نظر از ظرفیت و به طور مناسب به اطلاعات موجود در سرور دسترسی داشته باشند .

قطعا هیچ کسب و کاری تمایلی به پایین آمدن کارایی سرور به خصوص در زمان حداکثری تقاضا ندارد اما حتی اگر این اتفاق هم بیفتد، بازگرداندن سریع آن به حالت اولیه مهم است. که با HPE ProLiant DL360 G9 1U Rack Server – 1 x Intel Xeon E5-2690، شما دیگر نگران زمان های طولانی پایین آمدن کارایی سرور نباشید و می توانید به مشتریان و بازدیدکنندگان سایت خدمات اختصاصی که انتظارش را  دارند، ارائه دهید.

طراحی این سرور به گونه‌ای است که با تاکید بر I/O در زمان کندی از محیط Swap برای برطرف کردن سرعت انتقال استفاده می‌شود. با این کار شما در زمان peak مصرف مشکلی نخواهید داشت. سرور 360G9 با مجموعه ای وسیع از اجزای موجود، راحت تر از همیشه، سیستم خود را آن طور که مایل هستید پیکربندی کنید و همچنین این سرور در بالا بردن عملکرد و برآورده کردن نیازهای در حال رشد به شما کمک می کند.

ـ توانایی شبکه خود را گسترش دهید:

سیستمی را که برای کسب و کار خود راه اندازی می کنید ، اطمینان حاصل فرمایید که اجازه ارتقاء را در آینده به شما می‌دهد. در سرور سری HP DL360 G9 به راحتی امکان اضافه کردن اجزای پیشرفته در هر زمان برای شما فراهم است  تا اطمینان حاصل کنید که عملکرد مناسب و ایده آل را در طول زمان دریافت می کنید.

ارتقا آسان یک روش ساده برای جلوگیری از نیاز به ارتقا سخت افزار جدید در زمان استفاده است. در عوض، شما می توانید این ارتقاء عملکرد را هنگامی که نیاز دارید، اعمال کنید که این تجربه خوبی برای سالهای آینده است.

ـ نظارت بر عملکرد سرور در یک مکان:

با سرور HP DL360 G9 نظارت نیز به روز رسانی می‌شود. این سرور با ابزار مدیریتی که همراه دارد که این ابزار توسط شرکت HP همراه دستگاه است، نظارتی شفاف بر روی سرور ها می‌دهد. این سرور با معیارهایی که ظرفیت ذخیره‌سازی فعلی، شرایط درون سرور، تجزیه و تحلیل محیطی دقیق و غیره را پوشش می دهد، خواهید دید چطور سرور شما با خود و یا همراه با سایر واحدها عمل می کند.

ـ مدیریت ترافیک بیشتر با افزایش RAM:

امکان رشد قابل توجهی به کسب و کار شما با امکان افزایش رم در سرور HP ProLiant DL360 G9 داده می شود. افزایش حافظه به این معنی است که شما قادر خواهید بود در یک بار اکثر کاربران را در سرور مدیریت کنید که با این کار به راحتی افزایش بار را مدیریت می کند.

همچنین توانایی استفاده بیشتری از هر یونیت رک را به شما می دهد، که با به حداکثر رساندن ارزش و ارائه پشتیبانی سخت افزاری این سرو شما می توانید به صورت بلند مدت به این سرور اعتماد کنید. همچنین به کاربران خود افزایش سرعت، قابلیت، و پشتیبانی را با حافظه ای که تا بالاترین حجم بار را تحمل می کند ارائه می دهد.

ـ سرعت خواندن را افزایش دهید:

هنگامی که شما آنلاین کار می کنید، هر ثانیه شمارش می شود. سرعت دسترسی کاربران به سایت شما با استفاده از پردازنده Intel® Xeon® را می‌توانید بالا ببرید. سرعت بالاتر راه های بیشتری برای ارائه اطلاعات بدون زمان انتظار به شما ارائه می دهد.

با استفاده از HTP ProLiant DL360 G9 1U Rack Server، کاربران شما خدماتی مانند دریافت سریع از صفحات وب، اسناد، مشخصات، جریان ها و هر نوع دیگر از محتوایی که نیاز به دسترسی دارند را تجربه می کنند. و به لطف مدیریت هوشمندانه کاربر، سرورهای HPE ProLiant ما می توانند به صورت هوشمندانه بر روی هر درخواست تمرکز کنند تا یک تجربه بدون دردسر را ارائه دهند و سایت خود را به صورت یکپارچه نشان دهند.

ـ قدرت بی نظیر:

HP ProLiant DL360 برای عملکرد بیشتر در فضای کمتر با طراحی متفکرانه و جدید که تمرکز بر روی حداکثر سازی اجزای ساده شده دارد ، طراحی شده و با استفاده از مزایای اجزای برتر که ظرفیت بالاتری دارند، این خانواده از سرورها به شما امکان ارائه سرور با کمترین اندازه استاندارد که مورد نیاز کاربران شبکه است را می دهد.

این عملکرد پیشرفته به شما امکان بازنگری دوباره به نحوه کسب و کار آنلاین را می دهد و توانایی شما را در حرکت رو به جلو افزایش می دهد. در هر سرور با خواندن سریع تر داده ها بیشتر کار کنید و در افزایش سرعت ثبت رکوردها به کاربران خود کمک کنید و خدمت ارائه دهید.

منبع : خرید سرور اچ پی مدل DL360 G9

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهشید افخمی

سرور اچ پی مدل DL580 G9

سرور اچ پی DL580 Gen9

سرور اچ پی DL580 G9 ساخت شرکت اچ پی (Hewlett Packard) می باشد و دارای 4 سوکت سازمانی استاندارد x86 است. این سرور عملکرد commanding، قابلیت اطمینان و دسترسی rock-solid را ارائه می دهد و کارایی فشرده سازی و مجازی سازی را ارائه می کند.

سرور HPE DL580 Gen9 از پردازنده های Intel Xeon E7-4800/8800 v4/v3 پشتیبانی می کند و همچنین عملکرد پیشرفته پردازنده، حداکثر 6TB حافظه، پهنای باند ورودی/خروجی (I/O) بیشتر (9 اسلات PCIe Gen3.0) و سرعت 12 گیگابایت بر ثانیه SAS را ارائه می دهد. سرورHPE ProLiant DL580 Gen9 دارای ویژگی های امنیتی و محافظت از داده برای انعطاف پذیری سیستم ارائه می دهد که کسب و کار شما می تواند به آن وابسته باشد. همه این ویژگی ها، این سری از سرورها را برای شرکت هایی با ماموریت بحرانی، هوش تجاری و اپلیکیشن های پایگاه داده ایده آل می کند.

در صورت نیاز به استقرار کاملا مجازی یا مبتنی بر cloud، با هوشمندی و سادگی مدیریت خودکار با HPE OneView و HPE iLO 4، کسب و کار شما می تواند به مدیریت زیرساخت های سریع و کم هزینه دست یابد.

 

منبع : خرید سرور اچ پی مدل DL580 G9

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهشید افخمی

سرور اچ پی ML30 G10

سرور اچ پی ML150 Gen9

مشخصات و اطلاعات سرور اچ پی ML150 Gen9:

سرور اچ پی ML150 Gen9 یک ترکیب عالی از عملکرد، قیمت و قابلیت ارتقا را ارائه می دهد. این سرور از دو پردازنده Intel Xeon با حداکثر 18 هسته پشتیبانی می کند و برای طیف گسترده ای از حجم های کاری یک SMB پیشرفته تا یک سازمان بزرگ ایده آل می باشد. اسلات های توسعه گزینه های بیشتری را برای حمایت از تجارت شما در هنگام رشد فراهم می کنند.

مزایای سرور اچ پی ML150 Gen9: 

  • عملکرد

کاربران می توانند یک یا دو پردازنده سری Intel Xeon E5-2600 v4 با حداکثر 18 هسته و TDP  با مقدار 120 وات بر روی سرور نصب کنند. هر پردازنده از چهار کانال حافظه پشتیبانی می کند که با فرکانس بالای 2400 مگاهرتز کار می کنند.

  • ذخیره سازی

سرور ایستاده اچ پی مدل ML150 Gen9 محدودیتی در ذخیره سازی ندارد. این سرور می تواند از درایوهای SAS و SATA با اندازه 2.5 و 3.5 اینچی پشتیبانی کند. نسخه non-hot plug این سرور می تواند از حداکثر ده درایو 3.5 اینچی میزبانی کند اما از ترکیبی از درایوها پشتیبانی نمی کند. پیکربندی Hot plug شامل چهار و هشت درایو 3.5 اینچی یا هشت یا شانزده درایو 2.5 اینچی است. اگر قصد دارید تا فضای ذخیره سازی را به حداکثر برسانید، کنترلرهای ویژه HD / RAID توصیه می شوند. نسخه ده LFF HD از یک دستگاه ذخیره نوری پشتیبانی نمی کند اما از اکثر پیکربندی های دیگر پشتیبانی می کنند.

 

  • حافظه

سرور اچ پی ML150 Gen9 به طور کلی دارای 16 اسلات ماژول حافظه است. در برد سیستم با هر پردازنده 8 اسلات حافظه با دو مدل حافظه در هر کانال وجود دارد. این سیستم از حداکثر 512 گیگابایت حافظه RDIMM با حداکثر فرکانس 2400 مگاهرتز پشتیبانی می کند. حافظه ECC با کنترل خطای پیشرفته از اتلاف داده و خرابی اطلاعات جلوگیری می کند.

 

  • توسعه

در کل 6 اسلات PCIe Gen3 وجود دارد. تنها با یک پردازنده می توان از چهار اسلات استفاده کرد. با پردازنده دوم، از هر 6 اسلات PCIe می توان برای پشتیبانی دستگاه های اضافی استفاده کرد. با استفاده از نسل 9 این سرور، این سیستم از دو کارت گرافیک single-wide و یک کارت گرافیک double-wide پشتیبانی می کند تا عملکرد برنامه های گرافیکی و VDI را در خدمات مالی، آموزش، تحقیقات علمی و تصویربرداری پزشکی افزایش دهد.

 

  • مدیریت

سرور ایستاده اچ پی مدل ML150 Gen9 از چندین سیستم عامل از جمله Microsoft Windows ،Red Hat Enterprise Linux ،Suse Linux Enterprise ،VMWare یا ClearOS پشتیبانی می کند. گزینه های اضافی مدیریت امنیت شامل iLO ،HPE Insight Control، حفاظت از داده ها، مدیریت ذخیره سازی منابع، Insight Cluster Management و تکنولوژی های بهم پیوسته محاسباتی با عملکرد بالا می باشد.

 

منبع : خرید سرور اچ پی ML30 G10

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهشید افخمی

سرور اچ پی مدل BL460c Gen9

سرور اچ پی BL460c Gen9

مشخصات و اطلاعات سرور اچ پی BL460c Gen9

سرور اچ پی BL460c Gen9 توسط شرکت  HPE به عنوان “محبوب ترین سرور تیغه ای جهان” ارائه شده است. این سرور با پشتیبانی از پردازنده های Xeon v4 و حافظه DDR4 عملکرد بیشتری نسبت به نسل های قبلی خود ارائه می دهد. این سرور برای محاسبات مرکز داده متراکم مناسب می باشد. گزینه های حافظه پایدار باعث افزایش قطعی سرعت پردازش تحلیلی و مدیریت داده ها می شوند.

این تیغه می تواند برای پشتیبانی از تعداد زیادی از حجم های کاری مختلف پیکربندی شود و برای تقاضای برنامه های اصلی IT و استقرار مراکز داده افزودنی عالی می باشد. سرور BL460c را می توان در محفظه تیغه ای c3000 یا c7000 نصب کرد، که سازگاری بین چندین تیغه را ارائه می دهد.

خنک سازی ، پاوردهی و مدیریت در سطح شاسی انجام می شود و در نتیجه هزینه کمتری برای هر سرور با کاهش کابل کشی، پاور و جریان هوا در مقایسه با سرورهای جداگانه نصب شده بر روی رک انجام می دهد.  با یک محفظه تیغه ای، مدیریت و اتصالات شبکه می توانند منابع را در چندین محفظه جمع کنند و به اشتراک بگذارند و می توانند اتصالات شبکه دو و چهار پورت را در بین اتصالات برای افزایش تولید و افزونگی تقسیم کنند.

مزایای سرور اچ پی BL460c Gen9 :

  • عملکرد

بر روی سرور اچ پی BL460c Gen9 حداکثر دو پردازنده سری Intel Xeon E5-2600 v3 یا E5-2600 v4 قابل نصب است و از 4 تا 22 هسته پشتیبانی می کنند. پردازنده های سری V4 بیست و یک درصد عملکرد بیشتری در مقایسه با پردازنده های سری v3 ارائه می دهند. همه پردازنده ها از تکنولوژی Intel Hyper-Threading و Intel Turbo Boost پشتیبانی می کنند. با این حال، استفاده از پردازنده های خاص Xeon v3 و v4 دسترسی به اسلات های چهار و پنج DIMM را مسدود می کند و تنها از 12 اسلات DIMM از کل 16 اسلات پشتیبانی می کند.

 

  • حافظه

در مجموع 16 اسلات حافظه وجود دارد، مگر در شرایط خاص که در بالا توضیح داده شده است. ماژول های حافظه LRDIMM و RDIMM با ارائه ECC پیشرفته پشتیبانی می شوند. ماژول های LRDIMM با استفاده از 16 ماژول حافظه 128 گیگابایتی برای کل حافظه 2 ترابایتی و سرعت انتقال حداکثر 2400 مگابایت بر ثانیه بیشترین ظرفیت کل را فراهم می کنند. RDIMM با استفاده از ماژول های حافظه 32 گیگابایتی حداکثر 512 گیگابایت حافظه فراهم می کند. برای دستیابی به حداکثر سرعت حافظه پشتیبانی شده 2400MT/s به یک پردازنده سازگار نیاز دارید. تعداد و نوع DIMMهای نصب شده نیز بر سرعت حافظه تأثیر می گذارد.

 

  • ذخیره ساز

سرور اچ پی BL460c g9  حداکثر از دو SSD یا هارد درایو SFF SAS, SATA یا دو درایو NVMe SSD با قابلیت جا به جایی در حین کار پشتیبانی می کند. این سرور همراه با SSDهای SATA یا SAS از 7.68 ترابایت فضای ذخیره سازی پشتیبانی می کند. برای گزینه های دیگر، فقط از 4.0 ترابایت فضای ذخیره سازی پشتیبانی می کند. یک کیت فعال سازی M.2 فضای ذخیره سازی فوق العاده سریع اضافی را فراهم می کند یا می تواند به عنوان یک دستگاه بوت استفاده شود.

کنترلرهای ذخیره سازی شامل کارت های HPE SmartArray P244br ،Smart HBA H244br یا HP B140i SATA علاوه بر کارت های Fibre Channel mezzanine دو پورت اختیاری برای اتصالات اضافی SAN هستند.

 

  • توسعه

دو اسلات PCIe 3.0 با افزودن رایزرهای mezzanine اختیاری بر روی سرور موجود است و می تواند از FlexFabric ده گیگابیتی و 20 گیگابیتی دو پورت، Fibre channel HBA دو پورت، QDR و FDR InfiniBand برای تأخیر کم، پهنای باند بالا و گزینه های شتاب دهنده I/O پشتیبانی کند. یک پردازنده امکان دسترسی به یک اسلات توسعه را فراهم می کند. دسترسی به اسلات توسعه دوم به یک پردازنده دوم نیاز دارد. یک midplane در سطح شاسی پره های سرور را با پهنای باند 7 ترابایت بر ثانیه به شبکه و فضای ذخیره سازی مشترک از طریق NonStop midplane متصل می کند، سپس به ماژول های اتصال واقع در پشت محفظه تیغه پورت شبکه متصل می شود.

 

  • مدیریت

مدیریت سیستم با استفاده از (HPE’s Integrated Lights Out (iLO4 2.0 با 4 گیگابایت حافظه NAND با یک پورت  USB یک گیگابایتی و ماژول مدیریت شاسی مدیریت می شود.

 

منبع : خرید سرور اچ پی مدل BL460c Gen9

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهشید افخمی

سرور اچ پی مدل ML30 G10

مشخصات و اطلاعات سرور اچ پی ML30 gen10

سرور اچ پی ML30 gen10 یک سرور ایستاده قدرتمند و در عین حال مقرون به صرفه است که برای دفاتر کوچک، دفاتر از راه دور و شعب برای اجرای راه حل های ابری داخلی و هیبریدی طراحی شده است و عملکرد سطح سازمانی، امنیت، قابلیت اطمینان و قابلیت توسعه را با هزینه کمتر ارائه می دهد.

این دستگا دارای 4 پورت USB 3.0و  پورت NIC2 است.

 

منبع: خریدسرور اچ پی ML30 G10

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهشید افخمی

سرور اچ پی مدل ML350 Gen10

مشخصات و اطلاعات سرور اچ پی ML350 Gen10:

سرور اچ پی ML350 Gen10 می تواند طیف وسیعی از حجم های کاری را با شاسی انعطاف پذیر، کوتاه و قابل انعطاف که قابلیت نصب در محیط های مختلف فیزیکی را دارد، هدایت کند. سرور اچ پی ML350 Gen10 مجموعه ای ایده آل از عملکرد و قابلیت توسعه را برای تغییر نیازهای تجاری به عنوان گزینه ای برای رشد کسب و کارهای کوچک، دفاتر از راه دور / شعب شرکت های بزرگ و مراکز داده ارائه می دهد.

مزایای سرور اچ پی ML350 Gen10 :

  • عملکرد

شما می توانید یک یا دو پردازنده Intel Scalable را از پردازنده های سری Bronze ،Silver ،Gold یا Platinum با حداکثر 28 هسته بر روی سرور اچ پی ML350 Gen10 نصب کنید. هر پردازنده از حداکثر شش اسلات حافظه پشتیبانی می کند اما برای پشتیبانی از ظرفیت کامل حافظه 3 ترابایتی به پردازنده Scalable با نام “M” نیاز دارد که هر کدام برای پشتیبانی از 1.5 ترابایت حافظه طراحی شده اند.

پردازنده های بدون نام “M” هر کدام از حداکثر 768 گیگابایت حافظه پشتیبانی می کنند. تکنولوژی Turbo Boost و Intel Hyper-Threading ممکن است در مدل های خاص پردازنده موجود نباشد. پاور دستگاه توسط یک منبع تغذیه با قابلیت جا به جایی در حین کار 500W، 800W یا 1600W در تنظیمات redundant یا non redundant تأمین می شود.

 

  • حافظه

حافظه HPE’s 2666MHz DDR4 SmartMemory یازده درصد عملکرد بیشتری نسبت به ماژول های حافظه 2400 مگاهرتز ارائه می دهد. در مجموع 24 اسلات حافظه وجود دارد که به هر پردازنده 12 اسلات حافظه اختصاص داده شده است.

همانطور که قبلاً گفته شد، هر پردازنده از شش کانال حافظه پشتیبانی می کند که هر کدام از دو ماژول حافظه پشتیبانی می کنند. برای فعال کردن حداکثر حافظه پشتیبانی شده 3 ترابایت، به پردازنده مناسب با نام “M” و ماژول حافظه LRDIMM با اندازه 128 گیگابایت نیاز دارید. ماژول های حافظه RDIMM با استفاده از ماژول های حافظه 32 گیگابایتی با سرعت حداکثر 2400 مگاهرتز از حداکثر حافظه 768 گیگابایت پشتیبانی می کنند. این سرور از ترکیبی از حافظه های LRDIMM و RDIMM پشتیبانی نمی کند.

 

منبع:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهشید افخمی