سرور اچ پی مدل ProLiant DL360 Gen9
مشخصات و اطلاعات HPE ProLiant DL360 Gen9 Server:

سرور اچ پی DL360 Gen9 یک مرکزداده با امکانات زیادو عملکرد بالا می‌باشد که با اطمینان برای مجازی سازی، پایگاه داده و غیره استفاده می‌شود و در بازار تجهیزات شبکه به فروش می رسد. این سرور دارای یک شاسی 1U با دو پردازنده می‌باشد که ترکیبی از کارایی بالا، مصرف انرژی کم، افزایش زمان بقا و افزایش قدرت عملکرد را ارائه می دهد.

این سرور با استفاده از پردازنده‌های جدید E5-2600 v4 اینتل که سبب افزایش عملکرد 21 درصدی شده است امکان پشتیبانی از رم های نسل HPE DDR4 SmartMemory 2400 MHz تا 3TB را ایجاد نموده و این سبب بهبود 23/2 درصدی عملکرد شده است. شما می‌توانید سرور DL360 Gen9 را با سیستم عامل iLO) HPE Integrated Lights-Out) و HPE OneView در هر محیط IT از طریق ILO بیشتر وظایف مدیریت ضروری را انجام دهید و به راحتی نصب، به روز رسانی، نظارت و نگهداری کنید.

 

ویژگی های سرور اچ پی DL360 G9:

ـ با سرعت کسب و کار را هدایت کنید:

درمواقعی که کسب و کار  شما به حجم زیادی از داده‌های پرسرعت می‌پردازد شما نیاز به سروری دارید که بتوان با اطمینان از آن استفاده کرد و به عبارتی بتوان روی آن حساب کرد. شما می‌‎توانید تمامی امکانات ذکر شده و حتی بیشتر را در سری HP DL360 G9 از سرورها، که با دقت برای افزایش سرعت، ذخیره سازی که در زیرساخت های دیجیتال خود طراحی شده اند را مشاهده کنید.

این مدل همچنین به عنوان یک راه حل یک مرحله ای برای میزبانی دارایی‌های دیجیتال خود با عملکرد قوی و تغییر آسان طراحی شده اند. با ترکیب اجزای انتخابی، ساخت برتر و تعمیر و نگهداری آسان، HP DL360 Gen 9 می تواند سطح جدیدی از ارائه خدمات آنلاین شما را فراهم کنند.

ـ ارائه بالاترین سطح کارآیی:

امروزه بیشتر کسب و کارها بصورت آنلاین هستند و نیاز به یک سرور قوی برای اجرای داده ها می‌باشند که در این مدل از سرور با ارائه قدرت بیشتر در یک فضای مشابه به عنوان یک سرور رکمونت ساخته شده است. با استفاده از HP ProLiant DL360 G9 شما می‌توانید حداکثر تا 22 هسته به ازای هر پردازنده و یک طراحی ماژولار باور نکردنی به فضای شبکه‌ی کار خود اضافه کنید. این سرور با توجه به سرعت بالایی که برخوردار می باشد توانایی ارائه خدمات به  سخت ترین درخواست‌ها در شبکه را داراست. همچنین گزینه I/O به شما اجازه استفاده از سرور در مدت زمان طولانی را می دهد.

ـ حل مسائل مربوط به Peak شبکه:

در این سرور ها وسعت  و حجم کسب و کار مهم نیست زیرا با هر وسعتی که باشد با سرور HP ProLiant قادر به پاسخگویی به تقاضای حداکثری کاربران خود در شبکه  هستید تا کاربران بتوانند صرف نظر از ظرفیت و به طور مناسب به اطلاعات موجود در سرور دسترسی داشته باشند .

قطعا هیچ کسب و کاری تمایلی به پایین آمدن کارایی سرور به خصوص در زمان حداکثری تقاضا ندارد اما حتی اگر این اتفاق هم بیفتد، بازگرداندن سریع آن به حالت اولیه مهم است. که با HPE ProLiant DL360 G9 1U Rack Server – 1 x Intel Xeon E5-2690، شما دیگر نگران زمان های طولانی پایین آمدن کارایی سرور نباشید و می توانید به مشتریان و بازدیدکنندگان سایت خدمات اختصاصی که انتظارش را  دارند، ارائه دهید.

طراحی این سرور به گونه‌ای است که با تاکید بر I/O در زمان کندی از محیط Swap برای برطرف کردن سرعت انتقال استفاده می‌شود. با این کار شما در زمان peak مصرف مشکلی نخواهید داشت. سرور 360G9 با مجموعه ای وسیع از اجزای موجود، راحت تر از همیشه، سیستم خود را آن طور که مایل هستید پیکربندی کنید و همچنین این سرور در بالا بردن عملکرد و برآورده کردن نیازهای در حال رشد به شما کمک می کند.

ـ توانایی شبکه خود را گسترش دهید:

سیستمی را که برای کسب و کار خود راه اندازی می کنید ، اطمینان حاصل فرمایید که اجازه ارتقاء را در آینده به شما می‌دهد. در سرور سری HP DL360 G9 به راحتی امکان اضافه کردن اجزای پیشرفته در هر زمان برای شما فراهم است  تا اطمینان حاصل کنید که عملکرد مناسب و ایده آل را در طول زمان دریافت می کنید.

ارتقا آسان یک روش ساده برای جلوگیری از نیاز به ارتقا سخت افزار جدید در زمان استفاده است. در عوض، شما می توانید این ارتقاء عملکرد را هنگامی که نیاز دارید، اعمال کنید که این تجربه خوبی برای سالهای آینده است.

ـ نظارت بر عملکرد سرور در یک مکان:

با سرور HP DL360 G9 نظارت نیز به روز رسانی می‌شود. این سرور با ابزار مدیریتی که همراه دارد که این ابزار توسط شرکت HP همراه دستگاه است، نظارتی شفاف بر روی سرور ها می‌دهد. این سرور با معیارهایی که ظرفیت ذخیره‌سازی فعلی، شرایط درون سرور، تجزیه و تحلیل محیطی دقیق و غیره را پوشش می دهد، خواهید دید چطور سرور شما با خود و یا همراه با سایر واحدها عمل می کند.

ـ مدیریت ترافیک بیشتر با افزایش RAM:

امکان رشد قابل توجهی به کسب و کار شما با امکان افزایش رم در سرور HP ProLiant DL360 G9 داده می شود. افزایش حافظه به این معنی است که شما قادر خواهید بود در یک بار اکثر کاربران را در سرور مدیریت کنید که با این کار به راحتی افزایش بار را مدیریت می کند.

همچنین توانایی استفاده بیشتری از هر یونیت رک را به شما می دهد، که با به حداکثر رساندن ارزش و ارائه پشتیبانی سخت افزاری این سرو شما می توانید به صورت بلند مدت به این سرور اعتماد کنید. همچنین به کاربران خود افزایش سرعت، قابلیت، و پشتیبانی را با حافظه ای که تا بالاترین حجم بار را تحمل می کند ارائه می دهد.

ـ سرعت خواندن را افزایش دهید:

هنگامی که شما آنلاین کار می کنید، هر ثانیه شمارش می شود. سرعت دسترسی کاربران به سایت شما با استفاده از پردازنده Intel® Xeon® را می‌توانید بالا ببرید. سرعت بالاتر راه های بیشتری برای ارائه اطلاعات بدون زمان انتظار به شما ارائه می دهد.

با استفاده از HTP ProLiant DL360 G9 1U Rack Server، کاربران شما خدماتی مانند دریافت سریع از صفحات وب، اسناد، مشخصات، جریان ها و هر نوع دیگر از محتوایی که نیاز به دسترسی دارند را تجربه می کنند. و به لطف مدیریت هوشمندانه کاربر، سرورهای HPE ProLiant ما می توانند به صورت هوشمندانه بر روی هر درخواست تمرکز کنند تا یک تجربه بدون دردسر را ارائه دهند و سایت خود را به صورت یکپارچه نشان دهند.

ـ قدرت بی نظیر:

HP ProLiant DL360 برای عملکرد بیشتر در فضای کمتر با طراحی متفکرانه و جدید که تمرکز بر روی حداکثر سازی اجزای ساده شده دارد ، طراحی شده و با استفاده از مزایای اجزای برتر که ظرفیت بالاتری دارند، این خانواده از سرورها به شما امکان ارائه سرور با کمترین اندازه استاندارد که مورد نیاز کاربران شبکه است را می دهد.

این عملکرد پیشرفته به شما امکان بازنگری دوباره به نحوه کسب و کار آنلاین را می دهد و توانایی شما را در حرکت رو به جلو افزایش می دهد. در هر سرور با خواندن سریع تر داده ها بیشتر کار کنید و در افزایش سرعت ثبت رکوردها به کاربران خود کمک کنید و خدمت ارائه دهید.

منبع : خرید سرور اچ پی مدل DL360 G9