دنیای فناوری و شبکه

۳۰ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

سوئیچ سیسکو مدل SG350-10SFP

سوئیچ سیسکو مدل SG350-10SFP

مشخصات و اطلاعات سوئیچ سیسکو SG350-10SFP:

سوئیچ سیسکو SG350-10SFP دارای 8 اسلات گیگابیت SFP و 2 پورت کمبو mini-GBIC (گیگابیت یا SFP) در قسمت Uplink می باشد. سوئیچ های قابل مدیریت سری 350 سیسکو که ترکیبی از ویژگی ها و قیمت مناسب را ارائه می دهد.

هنگامی که کسب و کار شما نیاز به امنیت و ویژگی های پیشرفته پیدا می کند، اما کارایی هنوز هم مورد توجه است، در این زمان شما می توانید از نسل جدیدی از سوئیچ های مدیریتی سیسکو که مناسب برای کسب و کارهای کوچک است، استفاده کنید.

 

ویژگی های کلی  سوئیچ سیسکو SG350-10SFP:

  • سوئیچ اسمال بیزینس سیسکو SG350-10SFP دارای 8 اسلات گیگابیت SFP و 2 پورت کمبو mini-GBIC (گیگابیت یا SFP) می باشد.
  • این سوئیچ از قابلیت POE پشتیبانی نمی کند.
  • ظرفیت سوئیچینگ این سوئیچ، 20Gbps می باشد.
  • این سوئیچ شبکه در پنل جلویی خود دارای پورت USB می باشد.

 

ویژگی های سوئیچ های سیسکو سری 350:

سوئیچ های سیسکو سری 350، بخشی از خط مشی های کسب و کارهای کوچک شبکه سیسکو و مجموعه ای از سوئیچ های مدیریت شده مقرون به صرفه است که زیرساخت قابل اعتمادی برای شبکه کسب و کار شما فراهم می کند. این سوئیچ ها از ویژگی های مورد نیاز برای دسترسی به برنامه های کاربردی مهم که کسب و کار را بهبود می بخشد استفاده می کنند، از اطلاعات حساس و مهم محافظت می کنند و بهینه سازی پهنای باند شبکه را  انجام می دهند تا اطلاعات و برنامه های کاربردی را به طور موثر تدارک ببیند.

نصب و راه اندازی سوئیچ های سیسکو سری 350 راحت و آسان می باشد و  ایده آل و مقرون به صرفه برای کسب و کارهای کوچک می باشد و به شما کمک می کند تا یک نیروی کارآمد ایجاد کنید.

سیسکو سری SG350 مجموعه ای گسترده از سوئیچ های اترنت مدیریتی با تنظیمات ثابت است. مدل های موجود در این دستگاه از 8 تا 48 پورت Fast Ethernet و از 10 تا 52 پورت Gigabit Ethernet در دسترس می باشند و انعطاف پذیری مطلوب را برای ایجاد زیرساخت دقیق شبکه مناسب برای کسب و کار شما فراهم می کنند.

با این حال، بر خلاف دیگر راه حل های سوئیچینگ کسب و کارهای کوچک که قابلیت های شبکه های مدیریت شده را فقط در گرانترین مدل ها ارائه می دهند، تمامی سوئیچ های سری 350 از قابلیت های مدیریت امنیت پیشرفته و ویژگی های شبکه ای برای پشتیبانی از داده ها، صدا، امنیت و فن آوری های بی سیم پشتیبانی می کنند. این سوئیچ ها دارای نصب و راه اندازی ساده هستند و به شما امکان استفاده از خدمات شبکه مدیریتی مورد نیاز را می دهند.

برنامه های کسب و کار:

سوئیچ های سیسکو سری 350 نیاز به یک شبکه با کارایی بالا دارد و برای اتصال کامپیوتر کارکنان و یا راه حلی برای ارائه خدمات داده، صدا و ویدئو ارائه شده است. سناریوهای ممکن عبارتند از:

ـ اتصال امن دسکتاپ

سوئیچ های سیسکو سری 350 می توانند کارکنان را در دفاتر کوچک با یکدیگر و با تمام سرورها، چاپگرها و سایر دستگاه های مورد استفاده در شبکه به آسانی و با امنیت متصل کنند. عملکرد بالا و اتصال قابل اعتماد به سرعت انتقال فایل و پردازش داده ها، افزایش زمان به روز رسانی شبکه و به حفظ کارکنان در حالت متصل به شبکه و به بهره وری بیشتر کارکنان کمک می کند.

ـ اتصال بی سیم امن

با استفاده از ویژگی های امنیتی پیشرفته، Power over Ethernet ،Auto Smartports ،QoS ،VLAN و ویژگی های کنترل دسترسی، سوئیچ های سیسکو سری 350 یک زیرساخت ایده آل برای افزودن کسب و کار بی سیم به شبکه کسب و کار فراهم می کنند.

ـ ارتباطات یکپارچه

به عنوان یک راه حل شبکه مدیریت شده، سوئیچ سیسکو سری 350 عملکرد و هوش مدیریت ترافیک پیشرفته مورد نیاز برای تمام ارتباطات و داده ها را در یک شبکه ارائه می دهد. سیسکو به ارائه ی مجموعه ی کاملی از تلفن های IP و دیگر محصولات ارتباطی یکپارچه برای کسب و کارها می پردازد. سوئیچ های سیسکو سری 350 به خوبی تست شده اند تا از نصب آسان و سازگاری کامل با دیگر محصولات و ارائه یک راه حل کامل کسب و کار اطمینان حاصل شود.

ـ اتصال بسیار امن برای کاربر میهمان

سوئیچ های سری 350 سیسکو برای کاربران میهمان اجازه اتصال بسیار امن به شبکه در حالت های مختلف مانند یک هتل، اتاق انتظار دفتر و یا هر منطقه دیگری را می دهد. با استفاده از قابلیت های تقسیم بندی ترافیک و تنظیم امنیت قدرتمند و آسان، می توانید ترافیک کسب و کار حیاتی خود را از خدمات کاربران میهمان جدا کنید و همچنین جلسات شبکه های کاربران میهمان را نیز از یکدیگر جدا کنید.

 

منبع : 

سوئیچ سیسکو  SG350-10SFP

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهشید افخمی

سوئیچ سیسکو مدل WS-C3850-48P-E

مشخصات و اطلاعات سوئیچ سیسکو 48 پورت WS-C3850-48P-E:

سوئیچ سیسکو WS-C3850-48P-E سوئیچ سطح حرفه ای با قابلیت استک می باشد و دارای 48 پورت اترنت +POE است و از سیستم عامل IP Services IOS پشتیبانی می کند که در بازار تجهیزات شبکه به فروش می رسد.

مزایای سوئیچ سیسکو WS-C3850-48P-E:

1ـ تکنولوژی Multigigabit Ethernet سیسکو

تکنولوژی Multigigabit Ethernet در سوئیچ سیسکو WS-C3850-48P-E یک نوآوری منحصر به فرد در سوئیچ های دسترسی اترنت سیسکو می باشد. با رشد عظیم اپلیکیشن های وایرلس جدید و استاندارد 802.11ac، دستگاه های وایرلس تقاضاها را برای افزایش پهنای باند شبکه ارتقا می دهند.

این امر به یک تکنولوژی نیاز دارد که از سرعت بالاتر از 1 گیگابیت بر ثانیه در کلیه زیرساخت های کابل پشتیبانی می کند. فناوری Multigigabit سیسکو  به شما اجازه می دهد تا از سرعت پهنای باند 1 گیگابیت بر ثانیه به 10 گیگابیت بر ثانیه از طریق کابل کشی سنتی Cat 5e یا بالاتر دست یابید. علاوه بر این، پورت های Multigigabit روی سوئیچ های انتخابی سیسکو از UPOE پشتیبانی می کنند که برای فضاهای کاری نسل جدید و اکوسیستم های اینترنت اشیاء (IoT) از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

تکنولوژی Multigigabit سیسکو مزایای قابل توجهی برای طیف متنوعی از سرعت ها، انواع کابل و پاور POE ارائه می دهد. مزایا را می توان به سه گروه مختلف طبقه بندی کرد:

 

  • سرعت های چندگانه (Multiple speeds):

فناوری Multigigabit سیسکو از مذاکره خودکار سرعت های چندگانه در پورت های سوئیچ پشتیبانی می کند. از سرعت های 100 مگابیت بر ثانیه، 1 گیگابیت در ثانیه، 2.5 گیگابیت بر ثانیه و 5 گیگابیت بر ثانیه در کابل Cat 5e و حداکثر 10 گیگابیت بر ثانیه در کابل کشی Cat 6a پشتیبانی می کند.

 

  • انواع کابل (Cable type):

این تکنولوژی از طیف وسیعی از کابل های متنوع از جمله Cat5e ،Cat6 ،Cat6a و بالاتر پشتیبانی می کند.

 

  • پاور POE:

این تکنولوژی از PoE ، +PoE و UPOE در انواع سرعت و انواع کابل ها پشتیبانی می کند.

 

2ـ معماری SD-Access:

معماری SD-Access سیسکو اولین راه حل شبکه سازی مبتنی بر صنعت برای سازمان ها می باشد که بر اساس اصول معماری شبکه دیجیتال سیسکو (Cisco DNA) ساخته شده است.

SD-Access بدون نیاز به طراحی مجدد شبکه، تقسیم بندی خودکار و end-to-end را برای جدا کردن ترافیک کاربر، دستگاه و اپلیکیشن فراهم می کند. SD-Access سیاست دسترسی کاربر را خودکار می کند تا سازمان ها اطمینان حاصل کنند، خط مشی های صحیحی برای هر کاربر یا وسیله ای با هر برنامه دیگری در شبکه ایجاد می کند. این کار با یک fabric شبکه واحد در سراسر LAN و WLAN انجام می شود که یک تجربه کاربری سازگار در هر مکانی بدون به خطر انداختن امنیت ایجاد می کند.

امروزه سازمان ها در مدیریت شبکه برای هدایت نتایج کسب و کار با چالش های بسیاری مواجه هستند. این محدودیت ها به دلیل پیکربندی دستی و ارائه ابزارهای پراکنده می باشد. SD-Access شامل موارد زیر می باشد:

یک راه حل مدیریت تحول که هزینه های عملیاتی را کاهش داده و چابکی کسب و کار را افزایش می دهد.

  • مدیریت مداوم تهیه و سیاست گذاری شبکه های وایرلس و سیمی
  • قطعه بندی خودکار شبکه و سیاست مبتنی بر گروه
  • دید متنی برای حل سریع مسئله و برنامه ریزی ظرفیت
  • رابط های باز و قابل برنامه ریزی برای ادغام با راه حل های ارائه دهندگان دیگر

 

3ـ دسترسی سیمی و وایرلس همگرا (Converged wired plus wireless access)

سوئیچ های سری 3850 سیسکو مانند سوئیچ سیسکو WS-C3850-48P-E اولین پلتفرم سوئیچینگ دسترسی با قابلیت استک می باشد که خدمات سیمی و وایرلس در یک پلتفرم مبتنی بر نرم افزار  IOS XE سیسکو فراهم می کند. سیسکو پیشگامانه میزبان بسیاری از قابلیت های غنی از قبیل دسترس پذیری مبتنی بر SSO در استک، granular QoS، امنیت و NetFlow انعطاف پذیر (FNF) سیمی و وایرلس با یک روش یکپارچه می باشد.  

همچنین ، ویژگی های سیمی و وایرلس به همراه سیستم عامل IOS سیسکو تعداد سیستم عامل های نرم افزاری را که کاربران قبل از فعال کردن آن ها در شبکه خود دارای صلاحیت / صدور گواهینامه هستند را کاهش می دهد.  پورت  کنسول منفرد برای مدیریت رابط خط فرمان Command-Line Interface (CLI) تعداد نقاط لمسی را برای مدیریت سرویس های سیمی و وایرلس کاهش می دهد. در نتیجه از این طریق پیچیدگی شبکه را کاهش می دهد، عملیات شبکه را ساده می کند و هزینه کل مالکیت (TCO) برای مدیریت زیرساخت ها کاهش می دهد.

دسترسی سیمی و وایرلس همگرا نه تنها پهنای باند وایرلس را در شبکه بهبود می دهد بلکه امکان استقرار وایرلس را نیز بهبود می بخشد. سوئیچ های 48 پورت سری 3850 سیسکو گذردهی وایرلس 40 گیگابیت بر ثانیه (گذردهی  20 گیگابیت بر ثانیه در مدل های 24 پورت / 12 پورت) را برای کاربران فراهم می کند.

این ظرفیت وایرلس با تعداد اعضای موجود در استک افزایش می یابد. این اطمینان حاصل می کند که شبکه می تواند با نیازهای فعلی پهنای باند شما مطابقت داشته باشد ، همانطور که توسط اکسس پوینت های مبتنی بر استاندارد IEEE 802.11n و استانداردهای وایرلس از جمله IEEE 802.11ac مطابقت دارد.  علاوه بر این، سوئیچ های سری 3850 سیسکو عملکردهای کنترلر وایرلس را برای دستیابی به مقیاس پذیری بهتر توزیع می کند. هر سوئیچ یا استک سری 3850 سیسکو می تواند مانند یک کنترلر وایرلس در دو حالت فعالیت کند:

 

4ـ عامل جا به جایی Mobility Agent (MA):

این حالت پیش فرض در سوئیچ های سری 3850 سیسکو عرضه شده است. در این حالت سوئیچ قادر به خاتمه تونل های CAPWAP از اکسس پوینت ها هستند  و اتصال وایرلس را برای مشتریان وایرلس فراهم می کنند. حفظ پایگاه داده های مشتری وایرلس و پیکربندی و اجرای سیاست های امنیتی و QoS برای مشتریان وایرلس و اکسس پوینت می تواند در این حالت اعمال شود. مجوز اضافی در سیستم عامل IP Base برای کار در حالت عامل جابه جایی مورد نیاز نمی باشد.

 

5ـ کنترلر با قابلیت جا به جایی Mobility Controller (MC):

در این حالت، سوئیچ های سری 3850 سیسکو می تواند علاوه بر هماهنگی قابلیت جابه جایی، مدیریت منابع رادیویی (RRM) و هماهنگی CleanAir سیسکو در یک زیر دامنه با قابلیت جا به جایی، کلیه وظایف با قابلیت جا به جایی را انجام می دهد. حالت کنترلر با قابلیت جا به جایی را می توان در رابط خط فرمان (CLI) سوئیچ فعال کرد. هنگامی که سوئیچ های سری 3850 سیسکو مانند یک کنترلر با قابلیت جابه جایی عمل می کند، سیستم عامل IP Base مورد نیاز می باشد. کنترلر LAN وایرلس 5508 سیسکو، ماژول 2 سرویس های وایرلس سیسکو (هنگام اجرای نسخه 7.3 AireOS) و کنترلر LAN وایرلس 5760 نیز می توانند این کار را برای استقرارهای بزرگتر انجام دهند.

عامل های با قابلیت جا به جایی در قفسه های سیم کشی 40 گیگابیت در ثانیه وایرلس را در هر پورت RJ45 سوئیچ های گیگابیت اترنت 48 پورت (nx 40 گیگابیت بر ثانیه برای یک استک با n سوئیچ) فراهم می کند و کنترلرهای با قابلیت جا به جایی برخی از عملکردهای وایرلس مرکزی را مدیریت می کنند. همچنین استقرار وایرلس مبتنی بر دسترسی همگرا مقیاس پذیری عالی ای را برای وایرلس فراهم می کند و گذردهی وایرلس را به طور توجهی بهبود می دهد.

 

منبع : 

خرید سوئیچ سیسکو  WS-C3850-48P-E

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهشید افخمی

رادیو وایرلس میکروتیک GrooveA 52 ac

مشخصات و اطلاعات رادیو وایرلس میکروتیک GrooveA 52 ac:

رادیو وایرلس میکروتیک GrooveA 52 ac با نام تجاری RBGrooveG-52Hpacn یک دستگاه رادیو وایرلس در ابعاد کوچک و با قدرت خروجی بالا از سری محصولات شرکت Mikrotik است. رادیو وایرلس میکروتیک GrooveA 52 ac دارای قابلیت کار در دوباند فرکانسی 2.4 و 5 گیگاهرتز را دارد که برای کار کردن در شبکه های مجازی بیرونی و داخلی مناسب است.

این رادیو به صورت پیش فرض فاقد آنتن داخلی است و هنگام نیاز بسته به فرکانس کاری دلخواه و نوع ارتباط این رادیو میتوانید آن را با توجه به ساختار آنتن (سالید دیش،سکتور،فلت، امنی) در بازار تجهیزات شبکه تهیه کنید.

رادیو وایرلس میکروتیک GrooveA 52 ac

 

معرفی رادیو وایرلس میکروتیک GrooveA 52 ac:

این محصول دارای استاندارد بیسیم 802.11a/b/g/n/ac است که از قابلیت های این استاندارد میتوانیم به کار در کانال 80 مگاهرتز و حداکثر نرخ انتقال داده 433 مگابیت بر ثانیه اشاره کنیم. با توجه به سطح دسترسی تعیین شده Level 3 در سیستم عامل دستگاه (Router OS) از این رادیو می توانید بسته به نوع آنتن اتصالی در ارتباط های وایرلس نقطه به نقطه استفاده کنید. رادیو وایرلس میکروتیک GrooveA 52 ac از نظر سخت افزاری دارای یک عدد پورت اترنت با پشتیبانی از سرعت 10و100و1000مگابیت برثانیه با قابلیت POE و پردازنده 1 هسته ای مدل 9556QCA با فرکانس 720 مگاهرتز برای هر هسته است.

رادیو وایرلس میکروتیک GrooveA 52 ac از حافظه رم 64 گیگابایت و16مگابایت فضای ذخیره سازی با استنادارد FLASH و کارت وایرلس داخلی برخوردار است. از خصوصیات و ویژگی های برجسته در رادیو وایرلس میکروتیک به بهره گیری از محفظه پلاستیکی کاملا ضد آب با طراحی منحصر به فرد به منظور مقاومت در برابر شرایط سخت آب و هوایی،کانکتور خروجی برای اتصال به آنتن بیرونی 1 عدد Ntype،حداکثر توان مصرف انرژی 5W، قابلیت مانیتور دمای PCB، مانیتور ولتاژ، دارا بودن گواهینامه ها و تائیدیه های بین المللی IC ،FCC، قابلیت کار در دمای محیطی 40- تا 70+ درجه سانتیگراد اشاره کنیم.

جالب است بدانید شرکت میکروتیک 1 عدد آنتن امنی را به صورت رایگان در متعلقات محصول قرار داده است. این آنتن قابلیت کار در دو باند فرکانسی 2.4 و 5 گیگاهرتز را دارا می باشد و مشخصات آن به صورت ( قدرت گیرندگی آنتن 6dBi در فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 8dBi در فرکانس 5 گیگاهرتز با زاویه تابش 360 درجه در هر دو باند) است.

 

ویژگی های رادیو وایرلس میکروتیک GrooveA 52 ac:

  • فاقد آنتن داخلی با قابلیت اتصال به انواع آنتن با ساختار تک قطبی در فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتز
  • ایده آل برای استفاده در ارتباط های وایرلس نقطه به نقطه (در صورت اتصال آنتن مناسب به رادیو)
  • ایده آل برای استفاده به عنوان تجهیزات سمت کاربر یا کلاینت (CPE) در ارتباط های وایرلس یک نقطه به چند نقطه (در صورت اتصال آنتن مناسب به رادیو)
  • مشخصات وایرلس در فرکانس 2.4GHz ( استاندارد وایرلس 802.11b/g/n – حداکثر سرعت 433Mbit/S به صورت تجمیعی در دو فرکانس)
  • مشخصات وایرلس در فرکانس 5GHz  (استاندارد وایرلس 802.11a/n/ac – حداکثر سرعت 433Mbit/S به صورت تجمیعی در دو فرکانس)
  • 1 عدد پورت اترنت با پشتیبانی از سرعت 10 و 100 و 1000 مگابیت بر ثانیه (با قابلیت PoE IN – سازگار با استاندارد 802.3af/at)
  • پردازنده 720 مگاهرتز تک هسته ایی
  • 64 مگابایت مقدار ذخیره گاه حافظه (RAM)
  • 16 مگابایت فضای ذخیره سازی Storage با استاندارد FLASH
  • حداکثر توان مصرف انرژی 5W
  • کانکتور خروجی برای اتصال به آنتن بیرونی 1 عدد Ntype
  • سطح دسترسی Level 3 در سیستم عامل Router OS
  • دارا بودن گواهینامه ها و تائیدیه های بین المللی  FCC | IC
  • بهره گیری از بدنه کاملا ضد آب با آلیاژ بسیار مرقوب
  • ابعاد 177 mm 44×44 x
  • وزن رادیو وایرلس میکروتیک: 193g
  • قابلیت کار در دمای محیطی 40- تا 70+

 

منبع : 

رادیو وایرلس میکروتیک GrooveA 52 ac

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهشید افخمی

سوئیچ سیسکو مدل SG350-52MP

مشخصات و اطلاعات سوئیچ سیسکو SG350-52MP

سوئیچ سیسکو SG350-52MP دارای 48 پورت 10/100/1000 می باشد. سوئیچ های مدیریتی سری 350 سیسکو ترکیبی از ویژگی ها و قیمت مناسب را ارائه می دهند که در بازار تجهیزات شبکه به فروش می رسد.

 

ویژگی های کلی سوئیچ سیسکو SG350-52MP:

  • سوئیچ اسمال بیزینس سیسکو MP = Max Power) SG350-52MP) دارای 48 پورت 10/100/1000 و 2 پورت کمبو (SFP یا Gigabit) و 2 اسلات SFP می باشد.
  • سوئیچ مدیریتی SG350-52MP سیسکو سوئیچ لایه 3 می باشد.
  • این سوئیچ از قابلیت POE پشتیبانی می کند.
  • دارای ظرفیت سوئیچینگ، 104 گیگابیت بر ثانیه می باشد.
  • سوئیچ سیسکو SG350-52MP از منبع تغذیه داخلی پشتیبانی می کند.
  • این سوئیچ شبکه در پنل جلویی خود دارای پورت USB می باشد.

 

ویژگی های سوئیچ های سری 350 سیسکو:

سوئیچ های سری 350 سیسکو، بخشی از خط مشی های کسب و کارهای کوچک شبکه سیسکو و مجموعه ای از سوئیچ های مدیریتی مقرون به صرفه می باشد که زیرساخت قابل اعتمادی برای شبکه کسب و کار شما فراهم می کند. این سوئیچ ها ویژگی های مورد نیاز برای دسترسی به برنامه های کاربردی مهم کسب و کار را بهبود می بخشد، از اطلاعات حساس محافظت می کند و پهنای باند شبکه را بهینه می کند تا اطلاعات و برنامه های کاربردی را به طور موثر اجرا کند.

نصب و استفاده از سوئیچ های سری 350 سیسکو آسان می باشد و ترکیبی ایده آل و مقرون به صرفه برای کسب و کارهای کوچک می باشد و به شما کمک می کند تا یک نیروی کارآمد ایجاد کنید.

سوئیچ های سری 350 سیسکو مجموعه ای گسترده از سوئیچ های اترنت مدیریتی با تنظیمات ثابت هستند. این سوئیچ ها درمدل های 8 تا 48 پورت Fast Ethernet و از 10 تا 52 پورت Gigabit Ethernet در دسترس هستند و انعطاف پذیری مطلوبی را برای ایجاد زیرساخت دقیق شبکه مناسب برای کسب و کار شما فراهم می کنند.

با این حال، بر خلاف دیگر راه حل های سوئیچینگ کسب و کارهای کوچک که قابلیت های شبکه های مدیریتی را فقط در گرانترین مدل ها ارائه می دهند، تمامی سوئیچ های سری 350 سیسکو از قابلیت های مدیریت امنیت پیشرفته و ویژگی های شبکه ای برای پشتیبانی از داده ها، صدا، امنیت و فن آوری های وایرلس پشتیبانی می کنند. با این حال، این سوئیچ ها دارای نصب و راه اندازی ساده هستند و به شما امکان استفاده از خدمات شبکه مدیریتی مورد نیاز را می دهد.

 

برنامه های کسب و کار:

سوئیچ های سری 350 سیسکو نیاز به یک شبکه با کارایی بالا برای اتصال کامپیوتر کارکنان و یا راه حلی برای ارائه خدمات داده، صدا و ویدئو، ارائه می دهد. سناریوهای ممکن عبارتند از:

– اتصال امن دسکتاپ

سوئیچ های سیسکو سری SG350 می توانند کارکنان را در دفاتر کوچک به یکدیگر و به تمام سرورها، چاپگرها و سایر دستگاه های مورد استفاده در شبکه به راحتی و با امنیت متصل کنند. عملکرد بالا و اتصال قابل اعتماد به سرعت انتقال فایل و پردازش داده ها، افزایش زمان به روز رسانی شبکه و حفظ کارکنان در حالت متصل به شبکه کمک می کند.

– اتصال بی سیم امن

با استفاده از ویژگی های امنیتی پیشرفته، Power over Ethernet ،Auto Smartports ،QoS ،VLAN و ویژگی های کنترل دسترسی، سوئیچ های سیسکو سری 350 زیرساختی ایده آل برای افزودن کسب و کار وایرلس به شبکه کسب و کار می باشند.

– ارتباطات یکپارچه

به عنوان یک راه حل شبکه مدیریتی، سوئیچ های سری 350 سیسکو  عملکرد و هوش مدیریت ترافیک پیشرفته مورد نیاز برای تحویل تمام ارتباطات و داده ها در یک شبکه را ارائه می دهد. سیسکو مجموعه کاملی از آی پی فون و دیگر محصولات ارتباطی یکپارچه برای کسب و کارها را ارائه می دهد. سوئیچ های سیسکو سری 350 به خوبی تست شده اند تا از نصب آسان و سازگاری کامل با دیگر محصولات و ارائه یک راه حل کامل کسب و کار اطمینان حاصل شود.

– اتصال بسیار امن به مهمان

سوئیچ های سری 350 سیسکو به شما اجازه اتصال بسیار امن شبکه به مهمانان در تنظیمات مختلف مانند یک هتل، اتاق انتظار دفتر و یا هر منطقه دیگر برای کاربران غیرمجاز می دهد. با استفاده از قابلیت های تقسیم بندی ترافیک و تنظیم امنیت قدرتمند و آسان، می توانید ترافیک کسب و کار حیاتی خود را از خدمات مهمان جدا کنید و جلسات شبکه های مهمان را از یکدیگر جدا کنید.

 منبع : 

سوئیچ سیسکو مدل SG350-52MP

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهشید افخمی

سوئیچ سیسکو مدل SG350-20

اطلاعات و مشخصات سوئیچ سیسکو مدل SG350-20:

سوئیچ سیسکو SG350-20 از جمله سوئیچ های قابل مدیریت سری 350 سیسکو می باشد که ترکیبی از ویژگی ها و قیمت مناسب را ارائه می دهد. هنگامی که کسب و کار شما نیاز به امنیت و ویژگی های پیشرفته پیدا می کند، و از طرفی کارایی نیز اهمیت دارد. در این زمان شما می توانید از نسل جدیدی از سوئیچ های مدیریت شده سیسکو که مناسب برای کسب و کارهای کوچک است، استفاده کنید.

 

ویژگی های سوئیچ سیسکو SG350-20 :

  • سوئیچ اسمال بیزینس سیسکو SG350-20 دارای 16 پورت 10/100/1000 و 2 پورت کمبو  mini-GBIC و 2 پورت SFP می باشد.
  • این سوییچ شبکه از قابلیت POE پشتیبانی نمی کند.
  • ظرفیت سوئیچینگ این سوئیچ 40Gbps می باشد.
  • سوئیچ سیسکو SG350-20 از منبع تغذیه داخلی پشتیبانی می کند.
  • این سوئیچ در پنل جلویی خود دارای پورت USB می باشد.

 

سوئیچ های سیسکو سری 350:

سوئیچ سیسکو سری 350، بخشی از خط مشی های کسب و کارهای کوچک و مجموعه ای از سوئیچ های مدیریت شده مقرون به صرفه است که زیرساخت قابل اعتمادی برای شبکه انواع کسب و کار فراهم می کند. این سوئیچ ها از ویژگی های مورد نیاز برای دسترسی به برنامه های کاربردی مهم که کسب و کار را بهبود می بخشد استفاده می کنند، از اطلاعات حساس محافظت می کند و  پهنای باند شبکه را بهینه سازی می کند.

 نصب و راه اندازی سوئیچ های سیسکو سری 350 آسان و مقرون به صرفه بوده و برای استفاده در کسب و کارهای کوچک مناسب می باشد. سیسکو سری 350 مجموعه ای گسترده از سوئیچ های اترنت مدیریتی با تنظیمات ثابت است. مدل های موجود در این دستگاه دارای 8 تا 48 پورت Fast Ethernet و از 10 تا 52 پورت Gigabit Ethernet هستند و انعطاف پذیری مطلوبی را برای ایجاد زیرساخت شبکه مناسب برای کسب و کار شما فراهم می کنند.

با این حال، بر خلاف دیگر راه حل های سوئیچینگ کسب و کارهای کوچک، که قابلیت های شبکه های مدیریت شده را فقط در گرانترین مدل ها ارائه می دهند، تمامی سوئیچ های سری سیسکو سری 350 از قابلیت های مدیریت امنیت پیشرفته و ویژگی های شبکه ای برای پشتیبانی از داده ها، صدا، امنیت و فن آوری های بی سیم پشتیبانی می کنند. با این حال، این سوئیچ ها دارای نصب و راه اندازی ساده هستند و به شما امکان استفاده از خدمات شبکه مدیریتی مورد نیاز را می دهد.

 

منبع : 

سوئیچ سیسکو مدل SG350-20

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهشید افخمی

سوئیچ سیسکو مدل SF100D-08P

اطلاعات و مشخصات سوئیچ سیسکو SF100D-08P

سوئیچ سیسکو SF100D-08P دارای 8 پورت 10/100 با قابلیت POE می باشد که در بازار تجهیزات شبکه به فروش می رسد. سوئیچ های غیرمدیریتی سری 100 سیسکو، بخشی از راه حل های شبکه های تجاری کوچک سیسکو می باشد. این سوئیچ ها یک سری از سوئیچ های غیرمدیریتی هستند که اتصال Fast Ethernet و گیگابیت اترنت با سرعت سیم را برای اتصال به دفاتر کسب و کارهای کوچک فراهم می کنند.

این سری ازسوئیچ ها مانند سوئیچ سیسکو SF100D-08P در دو مدل دسکتاپ و رکمونت در دسترس می باشند و به گونه ای طراحی شده اند که برای هر فضای اداری با نیازهای اولیه شبکه و بهینه سازی کارآیی انرژی مناسب می باشند. این سوئیچ شبکه از انرژی کمتری استفاده می کنند و اتصال قدرتمند و قابل اطمینانی را برای نیازهای تجاری شما فراهم می کنند و همچنین این سوئیچ ها از ویژگی های پیشرفته مانند کیفیت خدمات (QoS) پشتیبانی می کنند و کاربران می توانند در عرض چند دقیقه این سوئیچ ها را نصب و راه اندازی کنند.

سوئیچ های سری 100 سیسکو یک راه حل شبکه ای مقرون به صرفه و سطح حرفه ای می باشد که قابلیت اطمینان و محافظت از سرمایه گذاری راه حل های شبکه سیسکو را برای کسب و کارهای کوچک فراهم می کنند.

 

ویژگی ها و مزایای سوئیچ سیسکو SF100D-08P:

 

ـ استفاده آسان(Ease of use)

سوئیچ های سری 100 سیسکو به هیچ نرم افزار خاصی برای نصب و پیکربندی نیاز ندارند. هر پورت سوئیچ به طور مستقل یک سرعت مطلوب تعیین می کند و مشخص می کند که آیا باید به طور خودکار در حالت half- or full-duplex اجرا شود یا خیر. سوئیچ های سری 100 سیسکو مانند یک راه حل مبتنی بر استاندارد سیسکو ، به گونه ای طراحی شده اند که مطابق با تمام دستگاه های موجود در شبکه شما هستند، از جمله:

  • پشتیبانی از دستگاه های با سرعت 10 مگابیت بر ثانیه، Mbps100 مگابیت در ثانیه و حداکثر 1 گیگابیت در ثانیه (Mbps 1000) در همان شبکه
  • تشخیص خودکار کابل ، بنابراین نیازی به نگرانی در رابطه با استفاده از کابل نادرست نیست.
  • سازگاری با دستگاه های شبکه ارائه دهندگان دیگر

 

ـ کارایی بالا (High performance)

سوئیچ های سری 100 سیسکو عملکرد مورد نیاز برای اجرای اپلیکیشن های تجاری از جمله سرویس های ویدئویی با پهنای باند بالا را ارائه می دهند و از ایجاد شبکه های کند و آهسته جلوگیری می کنند. این سوئیچ ها با پشتیبانی از سرعت گیگابیت اترنت، سطوح جدیدی از ظرفیت و عملکرد را در شبکه کسب و کار شما ارائه می دهند و به شما این امکان را می دهد تا فایل های بزرگ را در عرض چند ثانیه منتقل کنید.

 

ـ Power-over-Ethernet

سوئیچ های سری 100 سیسکو دارای پورت های با قابلیت PoE در هر دو مدل Fast Ethernet و Gigabit Ethernet می باشند. این قابلیت با اتصال و پاوردهی نقاط انتهایی شبکه بر روی یک کابل اترنت واحد ، استقرار IP telephony، وایرلس، نظارت تصویری و راه حل های دیگر را آسان می کند. کاربران بدون نیاز به نصب منبع تغذیه جداگانه برای آی پی فون ها یا اکسس پوینت های وایرلس، می توانند سریعتر و با هزینه کمتری از تکنولوژی های پیشرفته ارتباطی استفاده کنند.

 

ـ نصب آسان (Simple setup)

سوئیچ های سری 100 سیسکو مانند سوئیچ سیسکو SF100D-08P که برای فضاهای اداری کوچک طراحی شده اند، در دو مدل دسکتاپ و رکمونت در دسترس می باشند. مدل های دسکتاپ گزینه نصب دیواری را برای نصب در زیر میز یا دیوار دفتر یا اتاق کنفرانس را ارائه می دهند.

 

منبع : 

سوئیچ سیسکو مدل SF100D-08P

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهشید افخمی

سوئیچ سیسکو C9300-24S-A

مشخصات و اطلاعات سوئیچ سیسکو C9300-24S-A:

سوئیچ سیسکو C9300-24S-A از سری 9300 که جزویی از ابر سوئیچ های کمپانی Catalyst است. سوئیچ C9300-24S-A از پرفروش ترین سوئیچ های کمپانی cisco آمریکا میباشد. این سری از سوئیچ ها دارای مدیریت هوشمند که به وسیله هوش مصنوعی توانسته در زمینه انتقال داده انقلابی به پا کند و همچنین مسئله ارتباطات را به سطح بالاتری از امکانات برساند. سوئیچ سیسکو Cisco C9300-24S-A تمام فناوری های سری کاتالیست استفاده کرده است. این محصول مناسب برای سیستم های امنیتی،IoT ،Mobility و Cloud طراحی و در بازار تجهیزات شبکه به فروش می رسد.

 

معرفی سوئیچ سیسکو C9300-24S-A:

پهنای باند این سوئیچ شبکه در stack به یک ترابایت می رسد. سوئیچ سیسکو C9300-24S-A به کمک استفاده از معماری ماژولار امکان رسیدن به پهنای باند آپلینک 100،40و25 گیگابایت فراهم شده است.

از مشخصه های اصلی این سوئیچ میتوانیم به پورت قوی آن اشاره کنیم. در این سوئیچ شبکه از پورت های 48mGigو 44mGig استفاده شده است. این پورت قابلیت امکان تبادل سریع اطلاعات را فراهم میکند. جدول آدرس‌دهی در سوئیچ سیسکو C9300-24S-A از استاندارهای IPV6 و IPV4 به صورت همزمان پشتیبانی کنند که تعداد IP‌های متصل شده به این سری از سوئیچ‌ها به میلیاردها دستگاه می‌رسد.

از مهمترین نکات برای هر کاربر شبکه اعتمادپذیری و پشتیبانی سوئیچ از شبکه است در سوئیچ C9300-24S-A این قابلیت وجود دارد که بتوانید در ضمن مدیریت مناسب مصرف برق با اعتماد پذیری بالائی از جریان داده‌ها بر روی شبکه نیز استفاده کنید. ایجاد تونل‌های ارتباطی در شبکه و اختصاص پهنای باند ویژه به هر کاربر امروزه در بسیاری از شبکه‌ها است. در سوئیچ سیسکو C9300-24S-A قابلیت تونل‌های ارتباطی امن با استفاده از فناوری رمزنگاری AES-25 و پهنای باند 100 گیگابایتی را دارد.

در سوئیچ‌های سری 9300 و با استفاده از فناوری‌های به روز و منحصر به فرد شرکت سیسکو این امکان به وجود آماده است که بتوانید از سخت‌افزارهای موجود در سوئیچ مانند حافظه‌های رم، پورت‌های ورودی اطلاعات، جدول‌های ذخیره‌سازی، پردازنده‌های و غیره با بالاترین حد ممکن استفاده کنید و بدون هیچ وقفه ای اطلاعات را در شبکه خود انتقال دهید.

 

منبع : 

خرید سوئیچ سیسکو C9300-24S-A

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهشید افخمی

سوئیچ سیسکو مدل SG350-28

مشخصات و اطلاعات سوئیچ سیسکو SG350-28

سوییچ سیسکو SG350-28 دارای 24 پورت 10/100/1000 می باشد. سوئیچ های مدیریتی سری 350 سیسکو ترکیبی از ویژگی ها و قیمت مناسب را ارائه می دهند. هنگامی که کسب و کار شما نیاز به امنیت و ویژگی های پیشرفته پیدا می کند، اما کارایی هنوز هم مورد توجه است، در این زمان شما می توانید از نسل جدیدی از سوئیچ های مدیریتی سیسکو که مناسب برای کسب و کارهای کوچک است، استفاده کنید.

 

ویژگی های کلی سوئیچ سیسکو SG350-28:

  • سوئیچ اسمال بیزینس سیسکودارای 24 پورت 10/100/1000 و 2 پورت کمبو mini-GBIC (گیگابیت یا SFP) و 2 پورت SFP می باشد.
  • این سوئیچ از قابلیت POE پشتیبانی نمی کند.
  • ظرفیت سوئیچینگ این سوئیچ 56 گیگابیت بر ثانیه می باشد.
  • سوئیچ سیسکو SG350-28 از منبع تغذیه داخلی پشتیبانی می کند.
  • این سوئیچ شبکه در پنل جلویی خود دارای پورت USB می باشد.

مزایای سوئیچ های سری 350 سیسکو:

سوئیچ های سری 350 سیسکو، بخشی از سیاست های کسب و کارهای کوچک شبکه سیسکو و مجموعه ای از سوئیچ های مدیریتی مقرون به صرفه می باشد که زیرساخت قابل اعتمادی برای شبکه کسب و کار شما فراهم می کند. این سوئیچ ها از ویژگی های مورد نیاز برای دسترسی به اپلیکیشن های مهم برای بهبود کسب و کار استفاده می کنند، از اطلاعات حساس محافظت می کنند و بهینه سازی پهنای باند شبکه را انجام می دهند تا اطلاعات و برنامه های کاربردی را به طور موثر اجرا کنند.

راه اندازی و استفاده از سوئیچ های سری 350 سیسکو آسان می باشد و با توجه به قیمت مقرون به صرفه این سوئیچ ها برای کسب و کارهای کوچک مناسب می باشند و به شما کمک می کنند تا یک نیروی کارآمد ایجاد کنید.

سوئیچ های سری SG350 سیسکو مجموعه ای گسترده از سوئیچ های اترنت مدیریتی با تنظیمات ثابت می باشند. مدل های موجود در این دستگاه دارای 8 تا 48 پورت Fast Ethernet و 10 تا 52 پورت Gigabit Ethernet هستند و انعطاف پذیری مطلوبی برای ایجاد زیرساختی دقیق و مناسب با کسب و کار شما ارائه می دهند.

با این حال، بر خلاف دیگر راه حل های سوئیچینگ کسب و کارهای کوچک که قابلیت های شبکه های مدیرتی را فقط در گرانترین مدل ها ارائه می دهند، تمام سوئیچ های سیسکو سری 350 از قابلیت های مدیریت امنیت پیشرفته و ویژگی های شبکه ای برای پشتیبانی از داده ها، صدا، امنیت و فن آوری های بی سیم پشتیبانی می کنند. با این حال، این سوئیچ ها دارای نصب و راه اندازی ساده هستند و به شما امکان استفاده از خدمات شبکه مدیریتی مورد نیاز را می دهد.

 

برنامه های کسب و کار

سوئیچ های سری 350 سیسکو  نیاز به یک شبکه با کارایی بالا دارد و برای اتصال کامپیوتر کارکنان و یا راه حلی برای ارائه خدمات داده، صدا و ویدئو، می باشد. سناریوهای ممکن عبارتند از:

 

– اتصال امن دسکتاپ

سوئیچ های سیسکو سری 350 می توانند کارکنان را در دفاتر کوچک به یکدیگر و به تمام سرورها، چاپگرها و سایر دستگاه های مورد استفاده در شبکه به آسانی و با امنیت متصل کنند. عملکرد بالا و اتصال قابل اعتماد به سرعت انتقال فایل و پردازش داده ها، افزایش زمان به روز رسانی شبکه و به حفظ کارکنان متصل به شبکه و  بهره وری بیشتر کارکنان کمک می کند.

 

– اتصال امن بی سیم

با استفاده از ویژگی های امنیتی پیشرفته، Power over Ethernet ،Auto Smartports ،QoS ،VLAN و ویژگی های کنترل دسترسی، سوئیچ های سیسکو سری 350 زیرساختی ایده آل برای افزودن کسب و کار بیسیم به شبکه کسب و کار می باشد.

 

– ارتباطات یکپارچه

سوئیچ های سری 350 سیسکو به عنوان یک راه حل شبکه مدیریتی،  عملکرد و هوش مدیریت ترافیک پیشرفته مورد نیاز برای تمام ارتباطات و داده ها را در یک شبکه ارائه می دهد. سیسکو به ارائه ی مجموعه ی  کاملی از تلفن های IP و دیگر محصولات ارتباطی یکپارچه برای کسب و کارها می پردازد. سوئیچ های سیسکو سری 350 به خوبی تست شده اند تا از نصب آسان و سازگاری کامل با دیگر محصولات و ارائه یک راه حل کامل به کسب و کارها اطمینان حاصل شود.

 

– اتصال بسیار امن به کاربر میهمان

سوئیچ های سری 350 سیسکو برای کاربران میهمان امکان اتصال بسیار امن به شبکه در حالت های مختلف مانند یک هتل، اتاق انتظار دفتر و یا هر منطقه دیگری می دهد. با استفاده از قابلیت های تقسیم بندی ترافیک و تنظیم امنیت قدرتمند و آسان، می توانید ترافیک کسب و کار حیاتی خود را از خدمات کاربران میهمان جدا کنید و همچنین جلسات شبکه های کاربران میهمان را نیز از یکدیگر جدا کنید.

 

منبع : سوئیچ سیسکو مدل SG350-28

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهشید افخمی

سوئیچ سیسکو مدل SG350-28

مشخصات و اطلاعات سوئیچ سیسکو SG350-28

سوییچ سیسکو SG350-28 دارای 24 پورت 10/100/1000 می باشد. سوئیچ های مدیریتی سری 350 سیسکو ترکیبی از ویژگی ها و قیمت مناسب را ارائه می دهند. هنگامی که کسب و کار شما نیاز به امنیت و ویژگی های پیشرفته پیدا می کند، اما کارایی هنوز هم مورد توجه است، در این زمان شما می توانید از نسل جدیدی از سوئیچ های مدیریتی سیسکو که مناسب برای کسب و کارهای کوچک است، استفاده کنید.

 

ویژگی های کلی سوئیچ سیسکو SG350-28:

  • سوئیچ اسمال بیزینس سیسکودارای 24 پورت 10/100/1000 و 2 پورت کمبو mini-GBIC (گیگابیت یا SFP) و 2 پورت SFP می باشد.
  • این سوئیچ از قابلیت POE پشتیبانی نمی کند.
  • ظرفیت سوئیچینگ این سوئیچ 56 گیگابیت بر ثانیه می باشد.
  • سوئیچ سیسکو SG350-28 از منبع تغذیه داخلی پشتیبانی می کند.
  • این سوئیچ شبکه در پنل جلویی خود دارای پورت USB می باشد.

مزایای سوئیچ های سری 350 سیسکو:

سوئیچ های سری 350 سیسکو، بخشی از سیاست های کسب و کارهای کوچک شبکه سیسکو و مجموعه ای از سوئیچ های مدیریتی مقرون به صرفه می باشد که زیرساخت قابل اعتمادی برای شبکه کسب و کار شما فراهم می کند. این سوئیچ ها از ویژگی های مورد نیاز برای دسترسی به اپلیکیشن های مهم برای بهبود کسب و کار استفاده می کنند، از اطلاعات حساس محافظت می کنند و بهینه سازی پهنای باند شبکه را انجام می دهند تا اطلاعات و برنامه های کاربردی را به طور موثر اجرا کنند.

راه اندازی و استفاده از سوئیچ های سری 350 سیسکو آسان می باشد و با توجه به قیمت مقرون به صرفه این سوئیچ ها برای کسب و کارهای کوچک مناسب می باشند و به شما کمک می کنند تا یک نیروی کارآمد ایجاد کنید.

سوئیچ های سری SG350 سیسکو مجموعه ای گسترده از سوئیچ های اترنت مدیریتی با تنظیمات ثابت می باشند. مدل های موجود در این دستگاه دارای 8 تا 48 پورت Fast Ethernet و 10 تا 52 پورت Gigabit Ethernet هستند و انعطاف پذیری مطلوبی برای ایجاد زیرساختی دقیق و مناسب با کسب و کار شما ارائه می دهند.

با این حال، بر خلاف دیگر راه حل های سوئیچینگ کسب و کارهای کوچک که قابلیت های شبکه های مدیرتی را فقط در گرانترین مدل ها ارائه می دهند، تمام سوئیچ های سیسکو سری 350 از قابلیت های مدیریت امنیت پیشرفته و ویژگی های شبکه ای برای پشتیبانی از داده ها، صدا، امنیت و فن آوری های بی سیم پشتیبانی می کنند. با این حال، این سوئیچ ها دارای نصب و راه اندازی ساده هستند و به شما امکان استفاده از خدمات شبکه مدیریتی مورد نیاز را می دهد.

 

برنامه های کسب و کار

سوئیچ های سری 350 سیسکو  نیاز به یک شبکه با کارایی بالا دارد و برای اتصال کامپیوتر کارکنان و یا راه حلی برای ارائه خدمات داده، صدا و ویدئو، می باشد. سناریوهای ممکن عبارتند از:

 

– اتصال امن دسکتاپ

سوئیچ های سیسکو سری 350 می توانند کارکنان را در دفاتر کوچک به یکدیگر و به تمام سرورها، چاپگرها و سایر دستگاه های مورد استفاده در شبکه به آسانی و با امنیت متصل کنند. عملکرد بالا و اتصال قابل اعتماد به سرعت انتقال فایل و پردازش داده ها، افزایش زمان به روز رسانی شبکه و به حفظ کارکنان متصل به شبکه و  بهره وری بیشتر کارکنان کمک می کند.

 

– اتصال امن بی سیم

با استفاده از ویژگی های امنیتی پیشرفته، Power over Ethernet ،Auto Smartports ،QoS ،VLAN و ویژگی های کنترل دسترسی، سوئیچ های سیسکو سری 350 زیرساختی ایده آل برای افزودن کسب و کار بیسیم به شبکه کسب و کار می باشد.

 

– ارتباطات یکپارچه

سوئیچ های سری 350 سیسکو به عنوان یک راه حل شبکه مدیریتی،  عملکرد و هوش مدیریت ترافیک پیشرفته مورد نیاز برای تمام ارتباطات و داده ها را در یک شبکه ارائه می دهد. سیسکو به ارائه ی مجموعه ی  کاملی از تلفن های IP و دیگر محصولات ارتباطی یکپارچه برای کسب و کارها می پردازد. سوئیچ های سیسکو سری 350 به خوبی تست شده اند تا از نصب آسان و سازگاری کامل با دیگر محصولات و ارائه یک راه حل کامل به کسب و کارها اطمینان حاصل شود.

 

– اتصال بسیار امن به کاربر میهمان

سوئیچ های سری 350 سیسکو برای کاربران میهمان امکان اتصال بسیار امن به شبکه در حالت های مختلف مانند یک هتل، اتاق انتظار دفتر و یا هر منطقه دیگری می دهد. با استفاده از قابلیت های تقسیم بندی ترافیک و تنظیم امنیت قدرتمند و آسان، می توانید ترافیک کسب و کار حیاتی خود را از خدمات کاربران میهمان جدا کنید و همچنین جلسات شبکه های کاربران میهمان را نیز از یکدیگر جدا کنید.

 

منبع : سوئیچ سیسکو مدل SG350-28

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهشید افخمی

سوئیچ سیسکو مدل WS-C3750X-48T-L

اطلاعات و مشخصات سوئیچ سیسکو 48 پورت WS-C3750X-48T-L:

سوئیچ سیسکو WS-C3750X-48T-L از جمله سوئیچ های با قابلیت استک می باشند. این سوئیچ شبکه دسترس پذیری، مقیاس پذیری، امنیت، کارایی انرژی و سهولت استفاده را با ویژگی های نوآورانه مانند StackPower سیسکو، پیکربندی های IEEE 802.3at (Power over Ethernet Plus) PoE+، ماژول های شبکه اختیاری، منبع تغذیه اضافی و ویژگی های (MACsec (Media Access Control Security را فراهم می کنند.

سوئیچ های سری 3750X سیسکو مانند سوئیچ سیسکو WS-C3750X-48T-L همراه با تکنولوژی StackWise Plus مقیاس پذیری، سهولت مدیریت و محافظت از سرمایه گذاری را برای نیازهای در حال تغییر کسب و کار فراهم می کند. این سوئیچ ها با فعال کردن اپلیکیشن هایی از جمله IP telephony، وایرلس و ویدئو برای تجربه یک شبکه بدون مرز بهره وری را افزایش می دهد.

 

ویژگی های کلی سوئیچ سیسکو WS-C3750X-48T-L:

  • سوئیچ سیسکو WS-C3750X-48T-L دارای 48 پورت 10/100/1000 با قابلیت استک
  • 4 ماژول شبکه uplink اختیاری با پورت های GE یا 10GE
  • دارای فن ها و منبع تغذیه های ماژولار و Dual redundant
  • رمزنگاری مبتنی بر سخت افزار امنیت کنترل دسترسی رسانه (MACsec)
  • NetFlow انعطاف پذیر و رمزنگاری سخت افزاری سوئیچ به سوئیچ (switch-to-switch) با uplink ماژول سرویس
  • سوئیچ سیسکو WS-C3750X-48T-L دارای پورت های USB Type-A و Type-B به ترتیب برای ذخیره سازی و کنسول و یک پورت مدیریت اترنت خارج از باند
  • پشتیبانی از تکنولوژی StackWise Plus
  • تکنولوژی StackPower سیسکو: یک ویژگی نوآورانه و برای اولین بار در صنعت برای به اشتراک گذاری پاور در بین اعضای استک
  • تکنولوژی StackWise Plus سیسکو برای سهولت استفاده و انعطاف پذیری با گذردهی 64 گیگابیت بر ثانیه
  • محافظت از سرمایه گذاری با قابلیت سازگاری با تمام مدل های سوئیچ های سری 3750 سیسکو

 

منبع : سوئیچ سیسکو مدل WS-C3750X-48T-L

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهشید افخمی