دنیای فناوری و شبکه

۴۲ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۲ ثبت شده است

سرور اچ پی مدل ML350p G8

سرور اچ پی مدل ML350p Gen8

مشخصات و اطلاعات سرور اچ پی ML350p Gen8:

سرور اچ پی ML350p Gen8 محصولی از شرکت HP که ارائه دهنده ی بزرگترین سرورهای 2P،که یک شاسی قدرتمند دارند و ترکیبی از ظرفیت ذخیره سازی بالا و مدیریت از راه دور را ارائه می دهند و از پردازنده های اینتل سری Xeon E5-2600 پشتیبانی می کند. 

در ابتدا، شاسی دوگانه عملکردی این سرور ML350p Gen8، دسته هایی آهنی برای حمل را در پایه خود دارد و می تواند در مرحله سفارش به عنوان یک سرور رکورد 5U مشخص شود. HP دو نسخه مجزا از این سرور را ارائه می دهد. مدل عملکرد (P (Performance که از سی پی یو سرور E5-2600 Xeons پشتیبانی می کند در حالیکه مدل عملکرد (Efficiency) E از پردازنده های با قیمت پایین E5-2400 استفاده می کند.

 

ویژگی های سرور اچ پی ML350p G8:

 

– ذخیره سازی:

سرور ML350p رتبه بالایی در ظرفیت ذخیره سازی دارد زیرا دارای حداکثر 3 عدد bays در پنل جلو می باشد که این bayها از حداکثر  24SFF hard disks پشتیبانی می کنند. با این حال، اگر ظرفیت بالایی با LFF drives بخواهید سرور ML350 بهتر است.

درایوهای حمل کننده (drive carriers)، ویژگی HP’s SmartDrive را نشان می دهد که هر کدام با LED های رنگی بسته بندی شده است، بنابراین شما می توانید در یک نگاه متوجه دسترسی و یا به روز رسانی آنها، درایوهای خراب یا در مورد خرابی آنها و همچنین درایوهایی که نباید حذف شود، بشوید.

این سرور دارای یک رید کنترلر HP’s integral Smart Array P420i  می باشد. طیف وسیعی از گزینه های حافظه پنهان در دسترس هستند. این سرور به جای یک بسته باتری از یک خازن کوچک استفاده می کند و تنها 5 دقیقه طول می کشد تا شارژ شود. طراحی داخلی آن بسیار کارآمد است و دارای یک پرده هوای بزرگ شفاف است که کل مادربرد را پوشش می دهد.

– پتانسیل قابلیت گسترش (Huge expansion potential)

نمونه مورد بررسی از این سرور دارای یک جفت پردازنده اینتل هشت هسته ای Xeon E5-2650 با فرکانس 2 گیگاهرتز است . همچنین این سرور از حافظه DDR3 RDIMM با ظرفیت حداکثر 16 گیگابایت پشتیبانی می کند.. RDIMM ها از حداکثر 384 گیگابایت حافظه در یک سرور با دو CPU پشتیبانی می کنند، اما رم های LR-DIMM گرانقیمت به شما اجازه می دهند تا حداکثر 768 گیگابایت را در اختیار داشته باشید.

اگر به سراغ حافظه UDIMM ارزان قیمت بروید، دارای حداکثر پشتیبانی از تنظیمات CPU دوگانه 192 گیگابایت می باشد. با دو CPU در سرور (با اختلاف دوعدد بیشتر از T620) تمام هشت اسلات PCI-e نسل 3 و اسلات نسل 2  تک (single) فعال می شود . سرور  ML350 در حال حاضر دارای چهار پورت شبکه گیگابیت جاسازی شده است که درصورت نیاز به تعداد پورت بیشتر، فضای خالی زیادی برای استفاده موجود است که HP گزینه خوبی برای HBA ،GIGABIT و 10GbE می باشد.

با توجه به کارکرد و بدون سروصدا بودن سرور ML3520p، این سرور مناسب برای دفاتر کوچک یا از راه دور می باشد. این دستگاه دارای 4 فن بزرگ با قابلیت جابه جایی درحین کار (hot-swap) می باشد که در شاسی این سرور قرار گرفته که به سختی می توان صدای آن را شنید، این مورد یکی از ویژگی های مهم این سرور می باشد. هر یک از این فن ها به راحتی قابل جابه جایی هستند.

– تست پاور (Power testing)

قابلیت های سیستم با یک جفت منبع تغذیه 750 وات به خوبی عمل می کنند برای وظایف سبک تر، شما می توانید ماژول 460W را انتخاب کنید، اما اگر شما بالاترین سرعت پردازنده مدنظرتان است، باید از نسخه 1200W استفاده کنید.

 

– مدیریت از راه دور(Remote management)

ویژگی های مدیریتی در سرور ML350p با کنترلر iLO4 از بهترین مدل های موجود این سری از سرورها می باشد.

با تنظیم ویژگی های مدیریت از راه دور (remote management)، می توان تمام اجزای موجود در سرور ML350p را به صورت مجازی نظارت کرد. تکنولوژی 3D مجموعه ای از سنسورها (Sea of Sensors) روی حجم انبوهی از داده های حیاتی ارائه می دهد و سنسورهای حرارتی اضافی این امکان را برای تنظیم دقیق فن فراهم می کند و آنها را به صورت جداگانه تنها در صورت نیاز مورد استفاده قرار می دهد.

همانطور که می دانید سرور بدون سیستم عامل عرضه می شود، پس می توانید از ویژگی جدید ارائه هوشمند HP بهره ببرید. برای دسترسی در هنگام بوت سرور، زمانی که سیستم عامل در حال نصب شدن می باشد، به SmartStart DVD از HP نیاز نیست.

ویژگی های کلی سرور اچ پی ML350p G8:

سرور اچ پی مدل ML350p Gen8، آخرین نسل از پرفروش ترین سرورهای Towerبا دو پردازنده می باشند که عملکرد و دسترس پذیری در بهترین سطح با حداکثر قابلیت گسترش برای پایگاه داده های سازمانی، دفاتر شعبه از راه دور و کسب و کارهای در حال رشد ارائه می دهد.

این سرور فن آوری های کلیدی HP را برای معماری سیستم های نسل 8 از ProLiant ترکیب می کند و نوآوری هایی را در حافظه، مدیریت سرور، مدیریت سیستم عامل و ذخیره سازی سرور ارائه می دهد. سرور HP ProLiant ML350p این نوآوری ها را با آخرین پردازنده های اینتل Xeon برای یک سیستم با انعطاف پذیری و عملکرد بی نظیر ترکیب می کند.

منبع: 

خرید سرور اچ پی مدل ML350p G8

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهشید افخمی

اکسس پوینت میکروتیک مدل wAP LR8 kit

مشخصات و اطلاعات اکسس پوینت میکروتیک wAP LR8 kit:

اکسس پوینت میکروتیک wAP LR8 kit از کمپانی میکروتیک (MikroTik) یک دستگاه بی سیم برای استفاده از گیت‌وی شبکه لورا (LoRaWAN) که در بازار بزرگ تجهیزات شبکه به فروش میرسد. این اکسس پوینت دارای یک پکیج نصب شده UDP بصورت پیش‌فرض برای هر سرور عمومی یا خصوصی لورا (LoRa) است و یک دستگاه بی‌سیم ضد‌آب مناسب برای فضای باز با رابط شبکه بی‌سیم 2.4 گیگاهرتزی و درگاه اترنت می‌باشد، که می تواند به عنوان بک‌اند (backend) مورد استفاده قرار گیرد.

ظاهر خاص wAP LoRa8 kit که در بسیاری از محصولات دیگر MikroTik نیز مورد آزمایش قرار گرفته است و تقریباً در هر شرایط آب و هوایی می‌تواند عملکرد عالی را به کاربران ارائه دهئد. کاربران میتوانند از آنتن داخلی 2dBi یا آنتن اکسترنال جهت پوشش بیشتر شبکه استفاده کنند، اما پیشنهاد ما این است که کیت آنتن‌دهی MikroTik LoRa را اضافه کنید.

معرفی اکسس پوینت Wap LR8 Kit:

اکسس پوینت میکروتیک wAP LR8 kit دارای یک آنتن داخلی با قدرت آنتن 2dBi می باشد، که کاربران میتوانند یک آنتن خارجی نیز برای پوشش دهی بهتر به اکسس پوینت اضافه کنند. تقریباً در هر شرایط آب و هوایی می‌تواند عملکرد عالی و پایداری ارائه دهد. طراحی کاربردی و غیر نفوذی، دوام خیره کننده و ارزش بسیار در هسته اصلی این طراحی باقی مانده است.

دستگاه فاقد مودم LTE داخلی است، در صورتی که کارت رابط LoRa برداشته شده و با یک مودم LTE جایگزین شود، می توان از اسلات سیم کارت استفاده کرد. این رادیو برای کار در فرکانس 2.4 گیگاهرتز و استاندارد بی سیم 802.11b/g/n آماده شده است و با توجه به سطح دسترسی تعیین شده Level 4 در سیستم عامل این رادیو (Router OS) از آن می توانید در ارتباط های وایرلس نقطه به نقطه (با مدل مشابه حداکثر 200 متر) و یا با تجهیزات دیگر در همین  فرکانس استفاده نمائید.

همچنین در صورت نیاز می توانید از این رادیو به عنوان تجهیزات سمت کاربر یا کلاینت در ارتباط های وایرلس یک نقطه به چند نقطه بهره گیری نمائید. این دستگاه از لحاظ سخت افزاری شامل 1 عدد پورت اترنت با پشتیبانی از سرعت 10/100 مگابیت بر ثانیه، پردازنده 1 هسته ای مدل QCA9531t با معماری MIPSBE با سرعت پردازنده 650 مگاهرتز برای هر هسته و مقدار ذخیره گاه حافظه 64 مگابایت (RAM)، 16 مگابایت فضای ذخیره سازی Storage با استاندارد FLASH می باشد. این دستگاه قابلیت پشتیبانی از شتاب سخت افزاری IPsec، زاویه تابش 60 درجه، حداکثر توان مصرف انرژی 8W، و در شرایط دمائی 40- تا 60+ درجه سانتیگراد اشاره نمود.

 

ویژگی های اکسس پوینت میکروتیک wAP LR8 kit:

  • اکسس پوینت wAP LR8 kit دارای سیستم عامل RouterOS با لایسنس 4 می‌باشد.
  • معماری این محصول MIPSBE می‌باشد.
  • این دستگاه در فرکانس 2.4 گیگاهرتز فعال است.
  • اکسس پوینت میکروتیک wAP LR8 kit دارای 1 پورت فست اترنت 10/100 است.
  • این اکسس پوینت دارای CPU تک هسته‌ای مدل QCA9531 با سرعت 650MHz برای هر هسته می‌باشد.
  • ظرفیت حافظه RAM در این اکسس پوینت 64MB می‌باشد.
  • نوع حافظه ذخیره‌سازی در این اکسس پوینت FLASH و ظرفیت ذخیره‌سازی برابر 16MB می‌باشد.
  • این اکسس پوینت دارای 3 ورودی DC است. (DC jack, PoE-IN, Automotive)
  • اکسس پوینت میکروتیک wAP LR8 kit دارای 1 شیار MiniPCI-e و 1 شیار مخصوص سیم‌کارت سایز Mini SIM است.

منبع: 

خرید اکسس پوینت میکروتیک مدل wAP LR8 kit

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهشید افخمی

آی پی فون گرنداستریم مدل GXP2160

آی پی فون گرنداستریم مدل GXP2160

مشخصات و اطلاعات آی پی فون گرنداستریم مدل GXP2160

آی پی فون گرنداستریم GXP2160 یک دستگاه مبتنی بر لینوکس است که دارای 6 خط، 5 کلید نرم افزاری قابل برنامه ریزی XML و کنفرانس 5 نفره می باشد. همچنین این آی پی فون با صدای HD و صفحه نمایش LCD رنگی 4.3 اینچ (480×272) باعث برقراری تماس های با کیفیت بالا می شود، در حالی که 24 کلید BLF، بلوتوث، USB و EHS تطبیق پذیری را اضافه می کنند. آی پی فون GXP2160 برای مشتریان کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMB) و شرکت هایی که نیاز به کیفیت و تطبیق پذیری در ارتباطات دسکتاپ دارند، مناسب می باشد.

 

ویژگی های آی پی فون گرنداستریم مدل GXP2160:

آی پی فون گرنداستریم مدل GXP2160

1- 6 خط، با حداکثر 6 حسابSIP و 2 کلید خط دو رنگ

آی پی فون گرنداستریم مدل GXP2160

2- دارای پورت های شبکه 10/100/1000  مگابیت بر ثانیه با قابلیت سنجش خودکار سرعت سوئیچ  (Dual-switched auto-sensing 10/100/1000mbps network ports)

آی پی فون گرنداستریم مدل GXP2160

3- 24 کلید شماره گیری سریع/BLF قابل برنامه ریزی و دو رنگ

آی پی فون گرنداستریم مدل GXP2160

4- بلوتوث داخلی برای همگام سازی هدست ها و دستگاه های تلفن همراه برای دفترچه مخاطب ها، تقویم ها و انتقال تماس

آی پی فون گرنداستریم مدل GXP2160

5- صدای HD برای حداکثر کردن کیفیت و وضوح صدا، بلندگوی full-duplex

آی پی فون گرنداستریم مدل GXP2160

6- PoE داخلی برای پاور دستگاه و اتصال به شبکه

آی پی فون گرنداستریم مدل GXP2160

7- پشتیبانی از هدست های Plantronic سازگار با EHS

آی پی فون گرنداستریم مدل GXP2160

8- تهیه خودکار با استفاده از فایل پیکربندی XML رمزگذاری شده AES یا TR-069

آی پی فون گرنداستریم مدل GXP2160

9- پورت های USB داخلی برای ورود/خروج (importing/exporting) داده

آی پی فون گرنداستریم مدل GXP2160

10- کنفرانس صوتی 5 نفره برای آسان شدن تماس های کنفرانسی

آی پی فون گرنداستریم مدل GXP2160

11- تکنولوژی رمزگذاری امنیتی TLS و SRTP برای محافظت از تماس ها و حساب ها

 

مشخصات آی پی فون گرنداستریم مدل GXP2160 :

1-پروتکل ها/استانداردها (Protocols/Standards)

SIP RFC3261, TCP/IP/UDP, RTP/RTCP, HTTP/HTTPS, ARP, ICMP, DNS (A record, SRV, NAPTR), DHCP, PPPoE, SSH, TELNET, TFTP, NTP, STUN, SIMPLE, LLDP, LDAP, TR-069, 802.1x, TLS, SRTP, IPv6, CDP/SNMP/RTCP-XR

 

2-رابط های شبکه (Network Interfaces)

پورت های 10/100/1000Mbps گیگابیت اترنت با قابلیت سنجش سرعت خودکار سوئیچ دوگانه با PoE یکپارچه

 

3-صفحه نمایش گرافیکی (Graphic Display)

4.3inch (480×272) TFT color LCD

 

4-بلوتوث (Bluetooth)

دارای بلوتوث V2.1

 

5-کلیدهای ویژگی (Feature Keys)

6 کلید خط با حداکثر 6 حساب SIP، بیست و چهار کلید شماره گیری سریع / توسعه BLF با LED دو رنگ، 5 کلید نرم افزاری حساس به متن و قابل برنامه ریزی، 5 کلید ناوبری/منو، 11 کلید عملکرد اختصاصی برای: پیام (با نشانگر LED)، دفترچه تلفن (PHONEBOOK)، انتقال، کنفرانس، انتظار (HOLD)، هدست(HEADSET)، بی صدا(MUTE)، ارسال / شماره گیری مجدد، بلندگو، -VOL+ ،VOL.

 

6-کدک های صوتی (Voice Codecs)

پشتیبانی از کدک های DTMF در باند و خارج از باند (G.729A/B ،G.711µ/a-law ،G.726 ،G.722(wide-band) ،G723.1 ،iLBC ،Opus ،(in audio, RFC2833, SIP INFO

 

 7-پورت های کمکی (Auxiliary Ports)

جک هدست RJ9 (ارائه EHS با هدست های Plantronic) و USB

 

8-ویژگی های تلفن (Telephony Features)

انتظار، call park ،call pickup، انتقال، forward، کنفرانس 5 نفره، ، shared-call-appearance (SCA)/ bridged-line-appearance)BLA)، دفترچه تلفن قابل دانلود (XML ،LDAP، حداکثر تا 2000 آیتم)، انتظار تماس، ورود به سیستم تماس (حداکثر 500 پرونده)، سفارشی سازی صفحه نمایش، شماره گیری خودکار off-hook، پاسخ خودکار، کلیک برای شماره گیری، برنامه شماره گیری انعطاف پذیر(flexible dial plan)، آهنگ های زنگ شخصی و پخش موسیقی در زمان انتظار، افزونگی سرور و عدم موفقیت (server redundancy and fail-over)

 

9-اپلیکیشن های نمونه (Sample Applications)

آب و هوا (Weather)، واحد پول (currency)، اخبار (news) و  XML

 

10-صدای (HD (HD Audio

دارای صدای HD در هدست و بلندگو

 

11-پایه نگهدارنده / قابل نصب بر روی دیوار (Base Stand/Wall Mountable)

دارای 2 زاویه و موقعیت (2 angle positions)

 

12-کیفیت خدمات (QoS)

QoS لایه 2 (802.1Q, 802.1p) و لایه 3 (ToS, DiffServ, MPLS)

 

13-امنیت (Security)

پسوردهای عبور سطح کاربر و مدیریت، تأیید هویت مبتنی بر MD5-sess و MD5، فایل پیکربندی ایمن مبتنی بر AES ،SRTP ،TLS ، کنترل دسترسی به رسانه با استاندارد 802.1x

 

14-پشتیبانی از چندین زبان (Multi-language)

  • English
  • German
  • Italian
  • French
  • Spanish
  • Portuguese
  • Russian
  • Croatian
  • simplified and traditional Chinese
  • Korean
  • Japanese and more

15-ارتقاء / تأمین (Upgrade/Provisioning)

ارتقاء سیستم عامل از طریق TFTP/HTTP/HTTPS، برنامه ریزی انبوه با استفاده از TR-069 یا فایل پیکربندی XML رمزنگاری شده، FTP/FTPS

 

 16-پاور و کارایی انرژی سبز (Power & Green Energy Efficiency)

آداپتور پاور کلی شامل: ورودی:  VAC100-240؛ خروجی: V 12+ ، 1.0A

PoE یکپارچه (Power-over-Ethernet) با استاندارد 802.3af

حداکثر مصرف پاور: 6 وات

 

17-ابعاد فیزیکی (Physical)

ابعاد: (275.5mm (W) x 206mm (L) x 46.5mm (H

وزن دستگاه: 0.98kg

وزن بسته بندی : 1.62kg

 

18-دما و رطوبت (Temperature and Humidity)

°C (32~104 °F)0~40

10~90% (non-condensing)

 

19-محتویات بسته بندی

تلفن GXP2160 ، گوشی دستی همراه با سیم (handset with cord)، پایه نگهدارنده (base stand)، منبع تغذیه واحد (universal power supply)، کابل شبکه (network cable)، دفترچه راهنمای شروع سریع (Quick Start Guide)

 

20-سازگاری تلفن (GXP2160 (Compliance

FCC Part 15 (CFR 47) Class B; EN55022 Class B, EN55024, EN61000-3-2, EN61000-3-3, EN 60950-1, EN62479

(AS/NZS CISPR 22 Class B, AS/NZS CISPR 24, RoHS; UL 60950 (power adapter

منبع: 

خرید آی پی فون گرنداستریم مدل GXP2160

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهشید افخمی

روتر اکسس پوینت میکروتیک مدل Chateau 5G ax

روتر اکسس پوینت میکروتیک Chateau 5G ax

اطلاعات و مشخصات روتر اکسس پوینت میکروتیک Chateau 5G ax:

روتر اکسس پوینت میکروتیک Chateau 5G ax یک روتر بسیار قدرتمند، مناسب برای محیط‌های اداری کوچک و منازل می‌باشد. عملکرد این روتر اکسس پوینت به این صورت است که اینترنت را از مودم دریافت کرده و آن را به دستگاه‌های درون شبکه ارسال میکند.

روتر اکسس پوینت میکروتیک Chateau 5G ax یک دستگاه بیسیم با سرعتی باورنکردنی می باشد، که دارای WiFi6 و CPU است. روتر اکسس پوینت میکروتیک Chateau 5G ax داخل شبکه کامپیوتری، نقش مسیریابی بین شبکه‌ها با Subnet Mask را ایفا می‌کند. این دستگاه دارای یک پورت USB است که در صورت لزوم می‌توانید یک USB (فضای ذخیره‌سازی اضافی) روی آن نیز قرار دهید.

کاربران با استفاده از این محصول میتوانند از اترنت 2.5 گیگابیتی برخوردار شوند، و به جرات می‌توان گفت با این دستگاه اینترنت موبایل بالاترین سرعت ممکن را خواهید داشت. میکروتیک در روتر اکسس پوینت Chateau 5G ax رادیو و آنتن های خود را ارتقاء بخشیده است. در این روتر براساس استاندارد بی‌سیم Generation6 802.11ax و پشتیبانی از Wave 2، این روتر قادر است سرعت بی‌سابقه‌ای را به کاربران خود ارائه دهد.

این روتر همچنین از قابلیت MIMO 4×4 در 5G و LTE نیز پشتیبانی می‌کند و دارای 6 آنتن LTE/5G داخلی و یک جفت آنتن خارجی برای پوشش شبکه بی‌سیم قوی تر برای خانه و فضای کار شما می‌باشد. از طرفی در این مدل اتصال LTE/5G بهبود چشمگیری پیدا کرده است.

CPU چهار هسته‌ای مدرن با فرکانس 1.8 گیگاهرتز، یک گیگابایت رم، عملکرد‌های سنگین مانند قوانین پیچیده فایروال، رمزگذاری سخت افزار IPsec، بکارگیری ویژگی‌های منعطف تر در RouterOS در این دستگاه سبب شده است تا کاربران بیشتری را به سوی خود جذب کند. علاوه بر همه این ها با اضافه شدن پشتیبانی از رمزگذاری پیشرفته WPA3 به Chateau 5G ax ایمن تر از همیشه هستید.

 

 

نگاهی به پنل اتصالات اکسس پوینت میکروتیک S53UG+M-5HaxD2HaxD-TC&RG502Q-EA:

  1. دکمه ریست
  2. کانکتور برق DC
  3.  4 عدد پورت اترنت 10/100/1000
  4. 1 عدد پورت اترنت 2.5 گیگ
  5.  1 عدد پورت USB
  6. دکمه MODE

 

ویژگی های روتر اکسس پوینت میکروتیک Chateau 5G ax:

  • استفاده برای یک مودم جهت دریافت اینترنت 3G/LTE/TD-LTE/5G در بستر سیم کارت
  • مناسب برای یک دستگاه اکسس پوینت روتر با پوشش WiFi در محیط داخلی در فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتز
  • باند فرکانسی شبکه 5G نوع NR NSA شامل (n1/n3/n5/n7/n8/n20/n28/n38/n40/n41/n77/n78/n79)
  • مشخصات ماژول شبکه 5G نوع NSA (حداکثر سرعت 5.0Gbps دانلود و حداکثر 650Mbps اپلود)
  • باند فرکانسی شبکه 5G نوع NR SA شامل (n1/n3/n5/n7/n8/n20/n28/n38/n40/n41/n77/n78/n79)
  • 5G نوع SA (حداکثر سرعت 4.2Gbps دانلود و حداکثر 900Mbps اپلود)
  • باند فرکانسی شبکه LTE نوع FDD شامل (B1/B3/B5/B7/B8/B18/B19/B20/B26/B28/B32)
  • باند فرکانسی شبکه LTE نوع TDD شامل (B34/B38/B39/B40/B41/B42/B43)
  • ماژول شبکه LTE (مودم رده 20 با حداکثر سرعت 2.0Gbps دانلود و حداکثر 200Mbps اپلود)
  • باند فرکانسی شبکه 3G 6 (850 MHz) / 3 (1800MHz) / 5 (850MHz) / 8 (900MHz) / 19 (800 MHz) / 1 (2100MHz)
  • ماژول شبکه 3G (مودم رده R8 با حداکثر سرعت 42.2Mbps دانلود و حداکثر 5.76Mbps اپلود)
  • WiFi در فرکانس 2.4GHz (توان آنتن 3dBi – زاویه پوشش 360 درجه – ساختار 2×2 MIMO – استاندارد وایرلس 802.11b/g/n – حداکثر سرعت 300Mbit/S)
  • WiFi در فرکانس 5GHz (توان آنتن 4dBi – زاویه پوشش 360 درجه ساختار 2×2 MIMO – استاندارد وایرلس 802.11a/n/ac – حداکثر سرعت 867Mbit/S)
  • 5 عدد پورت اترنت با پشتیبانی از سرعت 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه
  • 1 عدد پورت USB Type A
  • 1 عدد شیار مخصوص جهت اتصال سیم کارت (سایز Micro SIM)
  • پردازنده auto (864-1800) MHz
  • حافظه رم 1گیگابایت (RAM)
  • 1 ورودی (جریان برق مستقیم DC Adapter) برای تامین جریان برق دستگاه
  • بهره گیری از قابلیت مسیر یابی (نسخه سیستم عامل RouterOS (v7 only) با سطح دسترسی Level 4)
  • پشتیبانی از شتاب سخت افزاری IPsec hardware acceleration مخفف IPses
  • دارای گواهی نامه CE ،EAC ،ROHS
  • امکان تعویض پوشش بیرونی دستگاه با کاورهای دلخواه به منظور ست شدن با محیط

منبع: 

خرید روتر اکسس پوینت میکروتیک مدل Chateau 5G ax

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهشید افخمی

پچ کورد فیبر نوری اچ پی LC-LC OM3 DX 2m AJ835A

پچ کورد فیبر نوری اچ پی AJ835A

بررسی مشخصات و اطلاعات پچ کورد فیبر نوری اچ پی LC-LC OM3 DX 2m AJ835A:

پچ کورد فیبر نوری اچ پی AJ835A یک کابل فیبر نوری سازگار با حالت LC-LC Multi-mode OM3 با طول 2متر می باشد. پچ کورد فیبر نوری اچ پی AJ835A یک کابل شبکه 2 متری LC-LC multi-mode OM3 برای تجهیزات شبکه HP 10G و HP AJ835A قابل استفاده است.

این محصول که با کابل های نوری و کانکتورهای multi-mode OM3 با کیفیت بالا ساخته شده است، عملکردی قابل اطمینان و مناسب را به ما ارائه می دهد. این فیبر جهنده OM3 عملکرد بهبود یافته ای را ارائه می دهد و برای اتصالات سریع با سرعت  10GB-SR و 10GBase-LRM در مراکز داده مناسب می باشد.

 

 ویژگی های پچ کورد فیبر نوری AJ835A:

 

  • نوع فیبر نوری این کابل: MULTI-MODE
  • کانکتور1: (2x LC multi-mode (M
  • کانکتور2: (2x LC multi-mode (M
  • طول کابل: 2متر
  • قطر هسته / روکش فلزی: 125/50 میکرومتر

 

پچ کورد فیبر نوری اچ پی AJ835A برای سن سوئیچ های اچ پی زیر مناسب می باشد:

 

  • 8/24
  • 8/40
  • 8/8
  • 8/80
  • 4/16

منبع:

خرید پچ کورد فیبر نوری اچ پی LC-LC OM3 DX 2m AJ835A

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهشید افخمی

نام گذاری روتر های میکروتیک

نام گذاری روتر های میکروتیک

راهنمای نام گذاری روتر های میکروتیک:

کمپانی میکروتیک توسط دو دانشجوی MIT آمریکا در سال 1995 در اروپای شرقی تاسیس شد. جالب است بدانید اولین محصول این کمپانی سیستم عامل میکروتیک بوده است. در هنگام استفاده از استاندارد 802.11 در تکنولوژی وایرلس امکان استفاده از این تکنولوژی در این سیستم عامل افزوده شد. از مهم ترین اهداف این شرکت ارائه تجهیزات هم رده محصولات سیسکو با قیمت بسیار پایین تر است.

در حقیقت هدف از ایجاد سیستم عامل رقابت با سیستم عامل معروف IOS سیسکو می باشد که بر روی PC ها نصب میشوند، که دارای ویژگی های بی نظیر از جمله روتینگ، فایروال، VPN، مانیتورینگ، Qos ،Hotspot ،Load Balancing و سرویس های کار آمد دیگری که در مدیریت شبکه ها مورد استفاده قرار میگیرد است.

از مهم ترین ویژگی ای که این سیستم عامل را نسبت به رقبای قدرتمند خود متمایز ساخته است، امکان کافینگ به وسیله نرم افزاری به نام WINBOX می باشد. این نرم افزار در سیستم عامل ویندوز بود که با محیط کاربری گرافیکی احساس راحتی بالایی به کاربران خود جهت تنظیمات این دستگاه می دهد. در سال 2002 میکروتیک به این نتیجه رسید که برای پایداری بالاتر در سخت افزار معمولی PC باید وارد تولید سخت افزار های جدیدی برای سیستم عامل خود شود.
این مسئله نشان دهنده این است که میکروتیک به دلایلی به همه PC ها اعتماد ندارد، چراکه PC ها تنوع زیادی دارند و برای محیط های حرفه ای شبکه ساخته نشده اند، مشتریان نمی توانستند یک PC بزرگ و غیر پایدار را در شبکه های بزرگ استفاده کنند. در اینجا  میکروتیک تصمیم به تولید محصولات سخت افزاری با نام Routerboard کرد.

این محصولات سخت افزاری یک نسخه از PC های معمولی در ابعاد کوچک بودند که برای شبکه ها طراحی شده اند. میکروتیک در این سالها با پیشرفت سیستم عامل خود، پیشرفت های زیادی در سخت افزار های خود به وجود آورد. که این موضوع منجر به آن شد که ارائه دهندگان سرویس های اینترنتی بزرگ در اقساط نقاط جهان از جمله ایران به استفاده از میکروتیک به جای محصولاتی از قبیل سیسکو روی آورند.

تفاوت سخت افزار ها در منابع  سخت افزاری مانند CPU، رم، لایسنس، پورت های شبکه و اسلات های آن است. میکروتیک همیشه تمایل داشته تکنولوژی ها و ایده های روز دنیا را در نرم افزار و سخت افزار خود توسعه دهد. به طور کلی روترهای میکروتیک بر اساس ویژگی های سخت افزاری که دارند نام گذاری می شوند که با استفاده از نام آن ها به راحتی میتوان فهمید که این دستگاه چه مشخصاتی دارد.

نحوه نام گذاری روتر های میکروتیک:

RouterBoard ها که به اختصار RB نامیده می شوند، دارای فرمت نام گذاری به صورت زیر میباشند:

اسامی RBها از کنار هم قرار گرفتن 6 بخش به فرمت زیر تشکیل شده اند.

در حال حاضر از سه نوع نام گذاری برای بخش اول استفاده می شود:

  • اعداد 3 رقمی:

که عدد اولی سری برد است.

عدد دومی تعداد اینترفیس های فیزیکی برد است.

و عدد سومی تعداد اینترفیس های وایرلس میباشد. (built-in and mPCI and mPCIe slots)

  • کلمات:

امروزه از  SXT ،SEXTANT ،Metal ،GROOVE ،OmniTIK ،DynaDish در محصولات میکروتیک استفاده میشود.

هنگامی که روتر برد دارای تغییرات بنیادین در سخت افزار خود باشد، در انتهای نام محصول ذکر میشود.

  • نام های خاص:

بردهای 2011/1200/1100/1000/800/600 و سری هایی که بیشتر از 9 اینترفیس کابلی دارند، در این دسته بندی قرار می گیرند که نام آنها به سال توسعه آن محصول و یا به مضارب 100 ساده شده است.

 

بخش دوم نام روتر میکروتیک – ویژگی های برد:

بدون فاصله یا خط تیره، بلافاصله بعد از بخش اول قرار می گیرد. اما زمانی که نام برد کلمه باشد، بخش اول با یک فاصله از بخش دوم جدا می شود. Board Features هایی که در حال حاضر استفاده می شوند عبارت اند از:

  • حرفU: دارای پورت USB است.
  • حرفP: دارای Power Injection همراه کنترلر آن
  • حرفi: قابلیت Power Injection فقط روی یک پورت و بدون کنترلر
  • حرف A: حافظه بیشتر و معمولا به License Level بالاتری اشاره دارد.
  • حرفH: پردازنده قوی تر
  • حرفG: پورت گیگابیت اگر دارای L نباشد شاید با U،A،H همراه شود )
  • حرف L: نسخه سبک و معمولی
  • حرفS: دارای پورت SFP
  • حرفE: دارای درگاه توسعه PCIe
  • حرف X: حرف به تعداد هسته های پردازنده اشاره دارد. به عنوان مثال x2

 

بخش سوم و چهارم – ویژگی های وایرلس داخلی (built-in wireless):

در صورتی که سخت افزار شما به صورت Onboard دارای وایرلس باشد، از فرمت نام گذاری زیر برخوردار است:

باند (band):

5: اشاره به باند کاری 5 گیگاهرتز دارد.

2: اشاره به باند کاری 2.4 گیگاهرتز دارد.

Dual Band :52،از هردو باند پشتیبانی 5 و 2.4 گیگاهرتز

قدرت هر زنجیره (power per chain):

حرف H: توان خروجی این رادیو High است.

حرف HP: رادیو Very High Power است.

حرف SHP: این رادیوHigh Power Super است.

زمانی که عبارتی ننوشته شده باشد، به این معنا است که توان خروجی این رادیو نرمال است.

پروتکل (protocol):

n: مقصود پشتیبانی کارت از استاندارد 802.11n است.

ac: مقصود پشتیبانی کارت از استاندارد 802.11ac است.

در صورتی که هیچ عبارتی نوشته نشده باشد، به این معناست که کارت وایرلس از استاندارد 802.11a/b/g پشتیبانی می کند.

تعداد زنجیره ها (number of chains):

D: Dual Chain

T:Triple Chain

(بدون عبارت): Single Chain

 

بخش پنجم – نوع کانکتور روتر برد:

این قسمت به این صورت است که:

u.FL: به این معناست که کانکتور u.FL نیز دارد.

MMCX: به معنای کانکتور MMCX نیز دارا میباشد.

(بدون عبارت): یک نوع کانکتور را دارا میباشد.

 

بخش ششم – نوع محیط و قرار گیری روتر برد:

 

RM: این تجهیز قابل نصب در رک است.

IN: مناسب برای استفاده در محیط های داخلی و سر بسته Indoor

OUT: مناسب برای استفاده در محیط خارجی و سر باز OUTdoor

SA: Sector Antenna Enclosure

HG: دارای آنتن با بالاترین بهره

EM: برخوردار از حافظه زیاد

BU :  فاقد کیس و فقط دارای برد است.

(بدون عبارت): کیس اصلی است.

برای مثال:

  • RB2011UiAS-RM

نام گذاری روتر های میکروتیک

RB= منظور روتربرد است.

2011= جزو نام های مستثنا قرار دارد.

U = دستگاه دارای پورت USB است.

i = دارای یک پورت POE بدون کنترلر است.

A= نسبت به مدل های دیگر RB2011 دارای مقدار RAM بیشتر و License Level بالاتری است.

S= دارای پورت SFP است.

RM= این دستگاه Rackmount است.

 

  • RB951Ui-2HnD

نام گذاری روتر های میکروتیک

RB = منظور روتربرد است.

951 = منظور نهمین سری روتربرد با 5 اینترفیس Wired و یک اینترفیس وایرلس است.

U =دستگاه دارای پورت USB است.

i = دارای یک پورت POE بدون کنترلر است.

2HnD = وایرلس این دستگاه در باند 2.4 گیگاهرتز کار می کند و توان خروجی آن High است و از استاندارد 802.11n پشتیبانی می کند و Dual Chain می باشد.

 

شیوه نام گذاری CloudCoreRouter:

 

CloudCoreRouter ها به اختصار CCR نامیده می شوند.

بخش اول – شماره چهار رقمی:

 

  • اولین رقم نشانه سری برد است.
  •  دومین رقم رزرو شده است.
  •  رقم سوم و چهارم نشاندهنده تعداد هسته های پردازنده است.

 

بخش دوم – لیست پورت ها:

 

n>G>: نشان دهنده تعداد پورت های گیگابیت اترنت است. مثلا 16G بیانگر شانزده عدد اینترفیس گیگابیت است.

n>S>: بیانگر تعداد پورت های SFP است.

+n>S>: بیانگر تعداد پورت های +SFP است.

 

بخش سوم – نوع محیط:

 

این بخش همانند RouterBoard ها نام گذاری می شود.

به مثال زیر توجه کنید:

  • +CCR1009-8G-1S-1S

نام گذاری روتر های میکروتیک

1009 = منظور اولین سری CCR با پردازنده 9 هسته ای است.

8G = این دستگاه دارای هشت اینترفیس گیگابیت اترنت است.

1S = این دستگاه دارای یک پورت SFP است.

+1S = این دستگاه دارای یک پورت+SFP است.

 

بخش چهارم – ویژگی های وایرلس داخلی:

 

در صورتی که سخت افزار شما به صورت Onboard دارای وایرلس باشد، از فرمت نام گذاری استفاده میکنند:

باند (band):

5: اشاره به باند کاری 5 گیگاهرتز دارد.

2: اشاره به باند کاری 2.4 گیگاهرتز دارد.

52: Dual Band – پشتیبانی از هر دو باند 5 و 2.4 گیگاهرتز

قدرت هر زنجیره (power per chain):

H: توان خروجی این رادیو High است.

HP: رادیو Very High Power است.

SHP: این رادیوHigh Power  Super است.

(بدون عبارت): رادیو نرمال است.

پروتکل (protocol):

n: مقصود پشتیبانی کارت از استاندارد 802.11n است.

ac: مقصود پشتیبانی کارت از استاندارد 802.11ac است.

(بدون عبارت): از استاندارد 802.11a/b/g پشتیبانی می کند.

تعداد زنجیره ها (number of chains):

D حرف : Dual Chain

T حرف : Triple Chain

(بدون عبارت): منظور Single Chain است.

 

بخش پنجم – نوع کانکتور:

 

u.FL: کانکتور u.FL نیز دارد.

MMCX: کانکتور MMCX نیز دارد.

(بدون عبارت): فقط یک نوع کانکتور دارد.

 

بخش ششم – نوع محیط و قرار گیری روتر برد:

 

RM: این تجهیز قابل نصب در رک است.

IN: مناسب برای استفاده در محیط های داخلی و سر بسته Indoor

OUT: مناسب برای استفاده در محیط خارجی و سر باز OUTdoor

SA: Sector Antenna Enclosure

HG: دارای آنتن با بالاترین بهره

EM: برخوردار از حافظه زیاد

BU :  فاقد کیس و فقط دارای برد است.

(بدون عبارت): کیس اصلی است.

منبع: 

نام گذاری روتر های میکروتیک

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهشید افخمی

ماژول فیبرنوری میکروتیک مدل S+2332LC10D

ماژول فیبر نوری میکروتیک S+2332LC10D

مشخصات و اطلاعات ماژول فیبر نوری میکروتیک S+2332LC10D

ماژول فیبر نوری میکروتیک S+2332LC10D از جمله ماژول فیبر نوری های دوطرفه می باشد. کیت ماژول دو طرفه SFP+ 10G شامل دو ماژول +SFP است که می توانند به عنوان جفت برای دستیابی به سرعت داده های عملیاتی تا حداکثر 10Gbps برای مسافت تا 10 کیلومتر بر روی کابل نوری single استفاده شوند.

برای تکمیل دستگاه های مجهز به کیج SFP، انواع مختلفی از ماژول های SFP برای استفاده از SFP در دسترس هستند. در حال حاضر دو مدل ماژول SFP، کیت ماژول SFP یا +SFP، دو ماژول +SFP، دو کیت کابل اتصال (Attach) مستقیم و یک ماژول اتصال SFP به RJ45، فیبر به مس ارائه می شود. 

ویژگی های اصلی ماژول فیبر نوری میکروتیک S+2332LC10D :

 

  • pair of SFP+ (10Gbit) modules
  • 10km
  • for single optical cable

منبع: 

خرید ماژول فیبرنوری میکروتیک مدل S+2332LC10D

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهشید افخمی

رک ایستاده الگونت 42 یونیت عمق 80

رک ایستاده الگونت 42 یونیت عمق 100

مشخصات و اطلاعات رک ایستاده الگونت 42 یونیت عمق 80:

رک شبکه یکی از پر کاربردترین و اصلی ترین تجهیزات پسیو می باشد. که وظیفه محافظت از محصولات و سازماندهی تجهیزات شبکه را بر عهده دارد. چرا که محافظت از اجزای شبکه بسیار مهم بوده و از اهمیت ویژه ای برخوردار است و آسیب به این تجهیزات و اطلاعات ذخیره شده در آن ها ممکن است خسارات جبران ناپذیری را به جا بگذارد. شرکت الگونت با برخورداری از بهترین آلیاژ، ظرافت در طراحی و استحکام بی نظیر خود باعث شده به عنوان بهترین برند رک در ایران شناخته شود. رک الگونت ایستاده 42 یونیت عمق 80 برای استفاده در شبکه های متوسط و بزرگ مناسب است.

معرفی رک ایستاده الگونت 42 یونیت عمق 80:

رک ایستاده الگونت 42 یونیت عمق 80 دارای عمق 80 و عرض بیرونی 60 سانتی متر و ارتفاع کلی 204 سانتی متر است. این رک ایستاده که جزی از تجهیزات شبکه محسوب میشود از فن استاندارد 220 ولت، شیشه سکوریت حرارت دیده نشکن، قفل طرح ریتال، 2جفت داکت آداپتور متحرک در جلو و انتهای رک برخوردار می باشد.

برای دسترسی بهتر به تجهیزات داخل رک شبکه، 2 پنل بغل بازشو در دو طرف و یک پنل بازشو در پشت تعبیه شده. معمولا بر روی پنل‌های بغل، ضامن انگشتی قرار دارد. جنس این رک شبکه از فلز بوده و رنگ آن مشکی الکترواستاتیک ضدخش است؛ بنابراین مقاومت بسیار خوبی در برابر شرایط مختلف دارد.

رک الگونت ایستاده 42 یونیت عمق 80 فاقد فن و دارای سینی فن می باشد. اما بر روی کیت موجود در سقف آن،‌ می‌توان فن نصب کرد. امکان عبور کابل در این رک وجود دارد و برای این کار 6 جایگاه عبور کابل شبکه در نظر گرفته‌اند. 3 جایگاه در سقف، 1 عدد در کف و 2 جایگاه به صورت فرچه‌ای در پشت رک شبکه تعبیه شده است.

 

ویژگی های رک ایستاده الگونت 42 یونیت عمق 80:

  • نوع رک الگونت 42 یونیت عمق 80: ایستاده
  • سری رک : پیشرفته (Advance)
  • ارتفاع : 42 یونیت
  • عمق : 80 سانتی متر
  • عرض :60 سانتی متر
  • ارتفاع کل : 204 سانتی متر
  • تعداد چرخ : 4 عدد
  • تعداد پایه  : 4 عدد ثابت
  • نوع درب : شیشه ای فریم دار
  • نوع شیشه : سکوریت حرارت دیده نشکن
  • تعداد و نوع فن رک الگونت: 1X220v
  • تعداد پنل : 3 عدد بازشو در پشت و طرفین
  • رنگ : الکترو استاتیک پودری
  • تعداد آداپتور : 4 عدد قابل تنظیم
  • طراحی متفاوت و مقاوم
  • درب فریم دار شیشه ای
  • رنگ الکترو استاتیک پودری
  • قابلیت تحمل وزن تا 800 کیلوگرم
  • شیشه سکوریت حرارت دیده نشکن
  • دارای فن 220 ولت 12 * 12 بلبرینگی
  • 3 عدد پنل بازشو پشت و طرفین (قفل سوییچی)
  • دارای سینی فن
  • دارای قفل طرح ریتال و درب پشت (قفل سوییچی) لولایی

منبع: 

خرید رک ایستاده الگونت 42 یونیت عمق 80

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهشید افخمی

کیستون شبکه باریک لگراند Cat6 UTP

کیستون شبکه باریک لگراند Cat6 UTP

مشخصات و اطلاعات کیستون شبکه باریک لگراند Cat6 UTP:

کیستون شبکه لگراند CAT6 UTP ساخت کمپانی لگراند واقع در کشور فرانسه می‌باشد. این کیستون یکی از پرکاربردترین تجهیزات شبکه در شبکه‌های LAN می‌باشد. از این قطعه برای ایجاد ارتباط بین کابل شبکه با سایر تجهیزات مثل سوئیچ‌، روتر، سرور و یا کیس کامپیوتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این قطعه فقط مخصوص کابل‌های UTP است و همچنین قابلیت نصب بر روی هر ترانکینگی را از طریق مکانیزم خود دارا می‌باشد. کابل لگراند UTP بدون فویل و شیلد ساخته می‌شوند و توانایی حذف نویز را ندارند به همین دلیل کیستون شبکه UTP با این نوع از کابل سازگار است. کیستون شبکه باریک لگراند CAT6 UTP در رنگ سفید است و جنس بدنه‌ی آن از PVC می‌باشد. این کالا دارای پارت نامبر 076561 است و دارای محفظه‌ای برای شماره‌گذاری است که باعث شناسایی درست پورت و نودهای قرار داده شده، می‌شود.

 

ویژگی ها کیستون شبکه باریک لگراند Cat6 UTP :

  • دارای مکانیزم Toolless می‌باشد و برای نصب نیازی به ابزاری ندارد.
  • دارای قابلیت Lock شدن
  • دارای فیس پلت (Face plate) بصورت کارخانه ای
  • در ترانکینگ هایی به اندازه یک ماژول (نصف یک خانه) اشغال می‌کند.
  • دارای شاتر است تا از ورود گرد و غبار جلوگیری کند.

 

محتویات بسته بندی کیستون شبکه باریک لگراند Cat6 UTP :

این محصول نیز مانند دیگر محصولات شرکت لگراند به شکل جعبه در رنگ سفید و قرمز طراحی شده است. در هر بسته تعداد 10 عدد کیستون است که هرکدام نیز در یک پوشش پلاستیکی قرار دارند. در هر بسته نیز راهنمای نصب وجود دارد که به کاربران کمک می کند تا کیستون را بطور صحیح و در مدت زمان کوتاهی نصب کنند.

 

منبع: 

خرید کیستون شبکه باریک لگراند Cat6 UTP

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهشید افخمی

روتر میکروتیک مدل RB5009UPr+S+IN

روتر میکروتیک RB5009UPr+S+IN

مشخصات و اطلاعات روتر میکروتیک RB5009UPr+S+IN:

روتر میکروتیک RB5009UPr+S+IN یک دستگاه روتر کابلی (غیر بی سیم) قدرتمند و جدید با خروجی های بسیار متنوع و کاربردی از محصولات کمپانی mikrotik در سری روتر های 5009 است. این دستگاه برای کار در شبکه های داخلی کاربرد فراوانی دارند و در بازار تجهیزات شبکه به فروش می رسد. بر روی برد سخت افزاری این دستگاه قدرتمند سیستم عامل میکروتیک (Router OS) با سطح دسترسی یا لایسنس Level 5 نصب شده است، که این دستگاه را به یک مسیریاب برجسته تبدیل کرده است.

 

معرفی روتر میکروتیک RB5009UPr+S+IN:

روتر میکروتیک RB5009UPr+S+IN قدرتمند از لحاظ سخت افزاری دارای 7 عدد پورت اترنت با پشتیبانی از سرعت 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه، 1 عدد پورت اترنت با پشتیبانی از سرعت 2.5 گیگابیت بر ثانیه، 1 عدد محفظه +SFP برای اتصال ماژول های فیبر نوری با پشتیبانی از سرعت 100/ 10 گیگابیت بر ثانیه و 1 عدد پورت USB 3.0 type A می باشد.

در تمام 8 پورت اترنت این روتر قابلیت PoE IN و PoE OUT فعال است. در این حالت این امکان برای شما فراهم است تا با استفاده از قابلیت PoE OUT نسبت به تامین جریان برق تجهیزات دیگر با ولتاژ و استاندارد مشابه اقدام کنید.

این دستگاه از همه گزینه های تامین جریان برق از محدوده وسیع ولتاژ 24 تا 57 ولت پشتیبانی می کند، با این حال امکان ترکیب ولتاژ را نخواهید داشت. اگر قصد دارید از قابلیت PoE OUT پورت ها برای تامین جریان برق دیگر تجهیزات استفاده کنید، روتر از بالاترین ولتاژ برگرفته از ترمینال 2 پین و DC Jack برای تغذیه آنها استفاده خواهد کرد .

روتر میکروتیک RB5009UPr+S+IN دارای پردازنده 4 هسته ای مدل 88F7040 معماری ARM 64Bit با سرعت 1.4 گیگاهرتز برای هر هسته می باشد. همچنین مقدار فضای ذخیره گاه حافظه 1 گیگابایت (رم)، مقدار فضای ذخیره سازی storage 1 گیگابایت با استاندرد NAND حداکثر توان مصرف انرژی 150W است.

امکان استفاده و استقرار در رک به ارتفاع 1 یونیت با استفاده از براکت مخصوص (RB5009 rackmount kit K-79)، بهره گیری از گواهینامه ها و استاندارد های بین المللی CE ،EAC ،ROHS و قابلیت کار در شرایط دمای °40- الی °60+ سانتیگراد اشاره کنیم.

 

نمایی از پنل روتر میکروتیک RB5009UPr+S+IN:

  1. منبع تغذیه DC ترمینال 2 پین
  2. کلید ریست
  3. منبع تغذیه DC Jack
  4. پورت +SFP برای اتصال ماژول های فیبر نوری با پشتیبانی از سرعت 1 و 10 گیگابیت بر ثانیه
  5. پورت USB 3.0 type A
  6. 1 عدد پورت اترنت با پشتیبانی از سرعت 2.5 گیگابیت بر ثانیه ( با قابلیت PoE IN و PoE OUT)
  7. 7 عدد (بعلاوه 1 عدد پورت اترنت که در شماره 6 به آن اشاره شد) پورت اترنت با پشتیبانی از سرعت 10 و 100 و 1000 مگابیت بر ثانیه ( با قابلیت PoE IN و PoE OUT)

 

ویژگی های روتر میکروتیک RB5009UPr+S+IN:

  • مناسب برای استفاده در شبکه های کابلی داخلی (مشاغل کوچک و متوسط)
  • قابلیت استفاده به عنوان یک دستگاه روتر با سطح دسترسی یا لایسنس Level 5 در سیستم عامل Router OS
  • 1 عدد پورت اترنت با پشتیبانی از سرعت 2.5 گیگابیت بر ثانیه (با قابلیت PoE IN و PoE OUT)
  • 7 عدد پورت اترنت با پشتیبانی از سرعت 1000/100/10 مگابیت بر ثانیه (با قابلیت PoE IN و PoE OUT)
  • حداکثر توان تامین جریان برق در هر پورت 30 وات و در مجموع پورت ها به صورت ترکیبی 130 وات
  • 1 عدد محفظه +SFP برای اتصال ماژول های فیبر نوری با پشتیبانی از سرعت 1 و 10 گیگابیت بر ثانیه
  • 1 عدد پورت USB 3.0 type A
  • پردازنده 1.4 گیگاهرتز (4 هسته ای)
  • 1 گیگابایت مقدار فضای ذخیره گاه حافظه (رم)
  • 1 گیگابایت مقدار فضای ذخیره گاه حافظه Storge با استاندارد NAND
  • حداکثر توان مصرف انرژی 150W (در صورتی بهره گیری از تمامی اتصالات)
  • امکان استقرار در رک به ارتفاع 1 یونیت با استفاده از براکت مخصوص
  • امکان تامین جریان برق  DC دستگاه از 3 طریق (DC jack ،2-pin terminal ،PoE IN)
  • بهره گیری از گواهینامه ها و استاندارد های بین المللی CE ،EAC ،ROHS
  • ابعاد 220x125x22mm
  • قابلیت کار در شرایط دمای °40- الی °60+ درجه سانتیگراد

منبع: 

خرید روتر میکروتیک مدل RB5009UPr+S+IN

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهشید افخمی