سرور اچ پی DL 380 GEN11

مشخصات و اطلاعات سرور اچ پی DL380 GEN11:

سرور اچ پی DL380 GEN11 یکی از جدیدترین محصولات قدرتمندترین کمپانی سرور در جهان یعنی HP است. سرور های سری جدید DL شرکت HP از پر طرفدارترین و محبوب ترین مدل های موجود در بازار تجهیرات شبکه است. سرور اچ پی DL380 GEN11 که یکی از نمونه های پر قدرت و پر کاربرد این کمپانی است عملکردی بی نظیر در سطح جهانی را به کاربران خود ارائه خواهد داد.

سرور اچ پی DL380 G11 دارای قابلیت مقیاس پذیری و توسعه پذیری می باشد و یک گزینه عالی جهت استفاده در محیط های مختلف و بار های کاری گوناگون از جمله: ذخیره سازی نرم افزاری، رمزگذاری ویدیو، و برنامه های مجازی که به ظرفیت ذخیره سازی زیاد، و پهنای باند ورودی/خروجی و حافظه بالا نیاز دارند قابل استفاده میباشد.

معرفی سرور اچ پی DL380 Gen11:

فرم فکتور در نظر گرفته شده برای طراحی سرور اچ پی DL380 GEN11 از 2 نوع LFF و SFF می باشد. سرورهای 2.5 اینچی قادر به پشتیبانی از حداکثر 26 عدد هارد دیسک و اس اس دی SFF، و سرورهای 3.5 اینچی قادر به پشتیبانی از 12 عدد SSD و هارد دیسک LFF خواهند بود.

سرور اچ پی DL380 GEN11 از 2 سی پی یو از پردازنده های مقیاس پذیر نسل چهارم اینتل با حداکثر 60 هسته به ازای هر پردازنده و در سری گلد و پلاتینیوم (4th Generation Intel Xeon Scalable Processor Family (Platinum & Gold)) پشتیبانی می کند. این سرور از 32 اسلات برخوردار است، در نتیجه هر پردازنده قادر به پشتیبانی از 16 عدد اسلات رم از نسل DDR5 و از نوع RDIMM می باشد.

حداکثر ظرفیت پشتیبانی شده برای حافظه های رم 8 ترابایت برابر (با فرکانس 4800 مگاهرتز) است. بهتر است بدانید رم های RDIMM باید در کنار رم های هم نوع و جنس خود قرار بگیرند. منبع مورد نیاز قطعات موجود در این دستگاه به وسیله استفاده از پاور های Low Halogen پلاتینیوم و تیتانیوم با مقدارهای 800، 1000 و 1600 وات تامین خواهد شد.

سرور اچ پی DL380 G11 از 7 فن هات پلاگ برخوردار است که هوای گرم داخل سرور را به بیرون هدایت میکند و به متعادل سازی هوای داخل سرور کمک می کند. جالب است بدانید که این فن ها قابلیت نصب و تعویض بدون خاموش کردن سرور را دارند. سرور اچ پی DL380 G11 توسط HPE GreenLake پشتیبانی می شود تا مدیریت زیرساخت فناوری اطلاعات را در کل مجموعه هیبریدی شما ساده کند. با نظارت و مدیریت 24×7، کارشناسان ما کارهای سنگین را برای مدیریت محیط شما با خدماتی که در راه حل های مبتنی بر مصرف تعبیه شده است انجام می دهند.

Hewlett Packard Enterprise به مشتریان در مورد نحوه به دست آوردن و مصرف IT فراتر از تامین مالی گزینه هایی را ارائه می دهد که سرمایه محبوس شده را آزاد می کند، به روز رسانی زیرساخت ها را تسریع می بخشد و مصرف پرداخت در محل را با HPE GreenLake ارائه می دهد.

همچنین این محصول دارای پورت ILO است که این پورت امکان مدیریت و دسترسی از راه دور به سیستم را برای صاحبان و یا مدیران فراهم میکند. اگرچه قصد مدیران دسترسی گسترده تر باشد حتما باید لایسنس را خریدارای نمایند. سرور اچ پی DL380 GEN11 یک انتخاب عالی برای محاسبات و ذخیره‌سازی داده‌هایی است که حجم کاری زیادی دارند (AI، ML، مخابرات، تجزیه و تحلیل DB، VDI، کانتینرها) که به حداکثر تعداد هسته، قابلیت‌های GPU و پهنای باند شبکه و I/O نیاز دارند. در واقع این سرور سری جدید سرور اچ پی DL380 G10 می باشد.

سیستم مدیریت سرور iLO 6 نسخه جدید از iLO می باشد که در سری Gen11 معرفی شده و این امکان را می دهد که سرورهای HPE ProLiant Gen11 را به‌طور ایمن پیکربندی، نظارت و به‌روزرسانی یکپارچه از راه دور انجام دهید.

 

منبع : 

خرید سرور اچ پی مدل DL380 G11